Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Såg nu att frågan gällde CB :) så blir fet när man skumläser!
Såg nu att frågan gällde CB :) så blir fet när man skumläser!
Hur ofta har ni sex runt äl? Varannan dag?! Vi säger jag har äl på söndag?! Skulle ni då ha sex sön (igår) tis tors lör sön mån?! ! Eller kör ni bara på varje dag?!
Petra: på det trixade ser man ju absolut!
Wictooria: jag ser, hoppas på starkare i morgon eller övermorgon.
Mensen slut i onsdags, äl nu på söndag (nästa måndag) och alldeles nyss hängde en slemtråd, ursäkte detaljerna men äl sekret. Inte dom vita. Utan dom där slemmiga transparenta som jag bara har en dag innan äl?!
Lilaemma: aldrig hänt mig tidigare så därför jag blev så förvånad och sperma är det nog inte då jag inte haft sex på nästan två veckor. Men brukar ha hemskt svullna bröst vid äl och nu inget. Testen slut. Har ju ingen betydelse egentlige är ju bara att ligga :)
Men är ju bara fyra dagar mensfri, tyckte det va lite väl tidigt?
Telgebo: åtta! Går 26 dagar!
Har haft dg 14-15 i ett år nu. Brukar bara ha dom vita flyningarna äl veckan och slemmet idag innan äl. Men som sagt det märks till helgen om det va äl nu eller om det va ngt annat mysko!
Telgebo: jodet förstår jag med tänkte bara om det fanns en annan förklaring än tidig ÄL