• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

emms skrev 2012-08-07 15:58:30 följande:

Inväntar mens.Ska ha på fredag eller senast söndag, har sjukt ojämn cykel, förr låg den på ca 26 dagar men senaste tiden har den gjort lite som den vill och kommit runt ca 31-32 dagar. 28 dagar sedan mensstart iaf och ca 12-14 efter äl. Gjorde ett digitalt CB igår som visade - och testlagrets idag. Ingen av dem morgonurin, höll mig runt tre h. Vet inte vad jag vågar hoppas på, känner mig sjukt bitter och intalar mig själv att det är bara bullshit och att jag inte kan bli gravid. MEN tycker dock mig se ett svagt streck och lite tydligare om jag fixar bilden lite.

Jag ser ;)
    Loppan8604 skrev 2012-08-07 16:09:39 följande:
    Kom precis hem från bröllopsresan å kan medela att ja e gravid!!!!!:)
    GRATTIS!

-Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    telgebo skrev 2012-08-07 16:14:11 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-7-148/m63329042.html

Läs dom inlägg i denna som är till mig.

Fy vad ledsen jag blir, men mest förvånad vilken energi folk lägger ner på och luska på mig. Fy fan sånt här hatar jag.
    Förstår inte egentligen va du blir ledsen över? Jag tycker det är en enkel fråga. Hon undrar om du är ensamstående och planerar en liten till?!  Förstår inte det dumma med frågan?

-Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    lillnosie skrev 2012-08-07 16:26:29 följande:
    Hon är nog bara nyfiken :) tror inte hon menar nått illa med hennes inlägg. 
    Precis och hon försöker ju ställa frågan på det sättet så att du inte ska reagera som du gjorde... 
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    lillnosie skrev 2012-08-07 16:29:46 följande:
    Hmpf!! Beställde några ÄL-stickor nu från ebay, tänkte jag skulle testa en månad så jag får se när äl är då jag inte vet.. så får jag tillbaka ett mail där det står "Pga OS i London fördöjs leveransen med 1 vecka.." typ.. *suck* Och den vanliga leveransen skulle ta 1-2 veckor.. Får väl se om det hinner bli bebis innan dess, haha! 
    men va?? hahahahahah Att OS i London ska drabba dig här i lilla sverige som bara vill få Äl bekräftat det va som attan.. Men gud så störande... 

-Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    lillnosie skrev 2012-08-07 16:35:43 följande:
    Jaa, eller hur! Visste inte att OSstjärnor åkte postflyg.. men så kan det gå! ;) får kanske skylla mig själv då jag beställde därifrån, men 30stickor för 39kr är bannemig ett kap! haha :)
    Ja så länge dom levereras iaf. Men det är ju bra till nästa ÄL. Men du ska väl vara gravid innan dess?? :)
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    lillnosie skrev 2012-08-07 16:40:28 följande:
    aaah, hoppas kan jag göra :) Fast sambon blir nog ÄNNU mer glad (om det ens är möjligt) om det sker nu ;)
    Hur ligger du till i cykeln? 
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    telgebo skrev 2012-08-07 16:54:34 följande:

Hon luskar frågar ju ingen annan samma fråga, tycker bara frågan är jävligt obehaglig och vad har HON med saken att göra. Aldrig prata med människan förr.
    Nä men som en annan skriver i den tråden så har dom skrivit om hur deras liv ser ut och nu frågade hon dig! Förstår inte varför frågan är så upprörande.. Hade jag fått den frågan hade jag inte reagerat som du gör.. 

-Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    lillnosie skrev 2012-08-07 16:53:12 följande:
    hmmn, jadu.. fick mensen den 28e juli... så det är väl 20 dagar kvar tills nästa gång, enligt min app i alla fall =) .. Och nånstans där emellan ska jag då ha ägglossning.. Varit lite fundersam kring den då både i juni och juli har jag haft onda tuttar osv (mina klassiska äl-känningar som jag hade innan jag åt minipiller för 5 år sen..) ca 6 dagar efter dag 1 på cykeln.. 
    Jag hade slemliknande flytningar igår på dag åtta... Kroppen är rätt bra märklig ibland! 
    -Vi längtar efter dig-
  • viochdu
    telgebo skrev 2012-08-07 17:03:51 följande:

Aldrig sett henne i en tråd förr och så går hon i en tråd bara sådär och frågar med en lång utläggning. Jag vet att hon luskar, kan inte g in på varför men detta är så jädra störande att folk ska lägga sig i mitt liv på ett sånt fräckt jädra sätt.
    Då har du väl gett henne en anledning att luska! suck säger ja. Skit i henne bara då om du inte tänkt svara på frågan. Va ska det va för mening att sitta och tjaffsa om? vad kommer du få ut av det?
    -Vi längtar efter dig-
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester