• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Stinis83

Sockersöt, på det första ser jag ett plus och vågar mig på ett grattis :)

Slemtorsk, på ditt ser jag inget :( Finns det nån tillstymmelse till streck irl?

• slemtorsk i din bralla
    Stinis83 skrev 2011-10-11 06:08:50 följande:

Slemtorsk, på ditt ser jag inget :( Finns det nån tillstymmelse till streck irl?
    nepp...tyckte jag såg nåt när jag tog det men klockan var ju liksom 4.30 och då ser man inte helt klart...*S* verkar inte som att den extra känsliga testen hjälpte nåt... BIM-5 är ju fortfarande en hel del dagar kvar men jag har ingen "bra magkänsla"om denna månaden... tvärsemot mannen....

Mina bröst verkar däremot flippat totalt eftersom de ömmar och sticker.. och jag mår illa som en gris.. men illamåendet kan lika gärna bero på den rejäla förkylnig jag har åkt på så nu bäddar jag ner mig och tar en dag hemma med målet att sova bort förkylningen
  • Stinis83

Slemtorsk, jag hoppas att du har fel och att din man har rätt :) Håller tummarna för att det blir plus!

• slemtorsk i din bralla
    Stinis83 skrev 2011-10-11 06:15:38 följande:
    Slemtorsk, jag hoppas att du har fel och att din man har rätt :) Håller tummarna för att det blir plus!
    tack tack
  • Sockersöt88
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 06:03:25 följande:
    sockersöt.. på det första fotot ser det ju ut att vara ett plus??!!!!
    Va? På riktigt?Glad
    Stinis83 skrev 2011-10-11 06:08:50 följande:

Du oxå? Hur kommer det sig att inte jag ser det? Tungan ute Första gången jag har tagit ett test i hela mittt liv. Kanske därför jag inte ser något. Eller så vill ja inte få falska förhoppningar.. Men jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att ni har rätt!Skrattande
  • flowersinthewindow

Mitt första inlägg här på Familjeliv, efter att ha spenderat nån måndad här och tjuvläst... Tog det här testet idag. Har världens mest oregelbundna mens och vi började försöka för nån månad sen. Är det positivt?

• jiippii
    flowersinthewindow skrev 2011-10-11 07:15:47 följande:
    Mitt första inlägg här på Familjeliv, efter att ha spenderat nån måndad här och tjuvläst... Tog det här testet idag. Har världens mest oregelbundna mens och vi började försöka för nån månad sen. Är det positivt?

Det är riktigt positivt.
    GRATTIS =)
  • flowersinthewindow

Åh tack!! Vågar inte riktigt tro på det här. Känns ju helt sjukt att det skulle gå så fort. Har alltid trott att jag skulle behöva hjälp pga av mina långa menscykler. Testade negativt igår men med en ytterst liten aning om ett streck som syntes typ var tionde sekund om jag stirrade.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester