• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • JWoo
    Kickioh skrev 2011-10-10 22:29:14 följande:
    Huvva, kan bara tänka mig hur tungt ni har det :'( Hoppas ni får hjälp och att det löser sig för er!! KRAM
    Det är hårt.... Jag hoppas det med...
    Tack!  
  • alexander2011

Asså fick ett knepigt test. svårt o få med på bild men fick en skugga nu ikväll????ni får gärna vinkla o vrida skärmen hihi. vad tror ni. det fanns inte i morses. ska jag göra ett nytt om 2 dagar?

knappt synbart på kortet

• alexander2011

ähh nu när jag tittar på testet igen så är sträcket vitt. ska ta ett imorgon igen.detta var solklart negativt :(

• LillSnurr82

Carmat på dina ser jag streck. Men testa igen om två dar och se om det blitt starkare. Grattis!

• Envira
    Marie-anne skrev 2011-10-10 23:01:31 följande:
    envira, nog ser jag ett streck!
    ja jag tycker faktiskt det är väldigt svagt rosa, såg inget på mitt test imorse men nu tror jag att det syns något litet..
  • Marie-anne

jaaa med! s er streck alltså!men jag har funderat på vad bm sa, att hennes test var negativt, men någon här skrev ju att strecket ej blir rosa om man ej producerar hcg, men det kan väl man bara göra vid bebis va eller??????

• alexander2011
    LillSnurr82 skrev 2011-10-10 23:12:07 följande:
    Carmat på dina ser jag streck. Men testa igen om två dar och se om det blitt starkare. Grattis!

nja tror inte det är nått. där sträcket ska vara är det vitt. har jag aldrig sett förut men ska ta ett imorgon mer för nyfikenhets skull så lägger jag upp ett kort sen
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester