• jiippii

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

flowersinthewindow skrev 2011-10-11 07:15:47 följande:
    Mitt första inlägg här på Familjeliv, efter att ha spenderat nån måndad här och tjuvläst... Tog det här testet idag. Har världens mest oregelbundna mens och vi började försöka för nån månad sen. Är det positivt?

Det är riktigt positivt.
    GRATTIS =)
  • jiippii
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-12 07:38:49 följande:
    God morgon tjejer...testet var blankt nu på morgonen....inget värt att fota ens. Ligger nedbäddad i värsta förkylningen ever! Och i dag ska jag köra upp! Missade ju teorin pga ofokus så jag kan bara gissa hur det går i dag när jag är dubbelt så krasslig. I vilket fall....inget plus i dag heller..
    Mina test blev starkare på eftermiddagen. Fick knappt synliga på morgonurin och sen på eftermiddagen kunde man fota strecken till och med.
  • jiippii

alltså på eftermiddagsurin, inte att testen legat hela dagen

• jiippii
    Myhnona skrev 2011-10-12 08:30:31 följande:

Hur är det egentligen, jag använder mig av testlagret stickor och får svaga plus som är svåra att tyda färgen på men de syns vid genomlysning, vad tror ni?

Så fick jag på bim -5/6. Man så gbara strecket om man lös på baksidan av testet. och nu en vecka senare är det STARKT positivt. =)
  • jiippii
    Envira skrev 2011-10-13 08:45:32 följande:
    dagens.. kunde inte låta bli att testa. tycker faktiskt det skymtar något..

Svårt att de då det är en så suddig bild.
  • jiippii
    Skrutt 83 skrev 2011-10-13 09:25:26 följande:
    Själv sitter jag med en enorm klump i halsen och tårarna brännande bakom ögonlocken.. Ytterligare en morgon utan utslag på äl-testet, är dag 17 idag.. Verkar som ytterliggare en månad utan äl... F-N blir så sjukt frustrerad, ledsen, arg och stressad.. Nog att det är frustrerande att vänta på plus men att inte ens ha äl och en chans att få försöka är olidligt!! Detta påverkar mig något enormt, kan inte ens koncentrera mig på jobbet.. Alla runt omkring har magar eller små bebisar.. Sonens bästa kompis fick häromdagen en lillebror och sonen frågade mig "Mamma har du min lillebror i magen? Jag vill ha en lillebror på riktigt" hjälpte ju inte direkt mot längtan och frustrationen, fick alldeles ont i hjärtat!
    Vilken dag började du testa, det kan ju vara så att du har äl tidigareoch lång lutalfas (eller vad det heter) mellan äl och bim. vissa har så. Äl på dag 7 typ och sen lååång väntan till bim.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester