• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    Hoppas 2012 skrev 2011-10-10 18:46:45 följande:
    Testade själv väldigt tydligt - precis...BIM-1
    Värken var väl mensvärk då....kommer säkert mensen imorgon eller ikväll efter den lilla orange/rosa flytningen imorse....
    trist.. men som sagt.. det sista som överger en är väl hoppet

och det är inte kört ÄN.. inte förrän tant röd sätter fart ordentligt..
  • Lufsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-10 18:34:53 följande:
    jo visst är det... men som sagt.. är nästan en hel vecka kvar och det sista som lämnar en är ju hoppet.... eller snuvan...får se vilket som försvinner först *S*
    Det är bra att du har hopp, själv känner jag mig helt övertygad om att jag inte är gravid. 
    En dag i sänder.
  • slemtorsk i din bralla
    Lufsan skrev 2011-10-10 18:49:10 följande:
    Det är bra att du har hopp, själv känner jag mig helt övertygad om att jag inte är gravid. 
    jag är egentligen ganska negativ... tror inte alls på denna månaden men jag har en sambo som är väldigt säker på att det gått bra denna månaden....jag är väl mer realist och känner att blir det så blir det....
  • Hoppas 2012
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-10 18:48:11 följande:
    trist.. men som sagt.. det sista som överger en är väl hoppet

och det är inte kört ÄN.. inte förrän tant röd sätter fart ordentligt..
    Nej du har väl rätt....Obestämd men känns motigt just nu...
  • sweasmamma

GRATTIS till er som plussat !!!jag har nog äl antingen onsdag eller fredag beroende på hur min cykel ser ut men 25-28 dagar!!! mannen och jag sexade igår och jag ska ge mig på honom ikväll-onsdag och fredag =) kanske söndag också sen den lååånga väntan till bim den 26/10

• alexander2011

Asså antingen har jag en nidblödning nu eller så e mensen på g Förvånad
    Jag har ju som asgt inte haft mens sen förlossningen och idag e pojken 7 veckor gammal.
    jag är nästan helt 100 på att jag hade ägglossning för ca en vecka sen, ont i höger äggstock o slemmig flytning men nu idag har det kommit en orange/rosa flytning  och jag har ont i ryggslutet o fortfarande höger äggstock av och till.

vad tror ni? 

• Choccolat

Grattis som tusan till er som plussat!! Jag hoppas att jag snart kan ansluta mig men dessa minus förföljer mig..

• lilaemma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-10 18:14:38 följande:
    Envira.. vad bra SJälv sitter jag o är dösjuk.. och döledsen för att jag missade jävla helvetes skitteorin.. till på köpet när jag körde hem så kom en jävla IDIOT och fräser om mig på vår lilla vägs smalaste ställe så jag höll på att köra in i broräcket... alltså..det är 70 väg, krokig liten landsväg (ni vet på landet, nätt o jämt att två bilar kan mötas) jag låg i 70 vilket är i mesta laget när det är fuktigt på vägen och IDIOTEN fräste om mig.. höll på att dö av hjärtslag...grrrrrrrrr

och så till mitt erkännande....jooo jag köpte ett test ... kanske för att straffa mig lite för att jag missade teorin.. ett "testa-tidigt"... trots att de har sämre känslighet än de tester jag har hemma.. och inte fan blev det nåt bättre....fortfarande blankt...väl???

och idag är det BIM-6.....förra månaden hade jag faktiskt ett svagt plus så här dags med just det testet men det blev det ju inget av så jag vet inte om det gör nån skillnad vad det blir känns det som...

Jaaa jag vet att ni vill ha bilder så de kommer väl här då

Jag ser sträck. Fast det kanske är för högt upp??? Är inte van vid det testet... ska meckla lite...
  • lilaemma

Inverterade och såg ett till:

Fast det kanske är för "mörkt" dvs vitt i verkligheten? Eller är det färgrester i båda ändar av testytan?

Jag har inte testat idag så jag njuter av att ha något att leka med.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester