• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Visomvill skrev 2012-04-25 16:28:10 följande:
    STORT GRATTIS!  Jag längtar också framåt i veckorna, det känns så ovisst än, men jag försöker verkligen njuta. Har du mått bra än?
    Tack =)känns suer bra, fick fara o se lill i vecka 6+4 7.7mm lång =) och ett hjärta som slog.
    har mått sådär, må illa typ om jag blir för hungrig el äter mig för mätt, lukter pallar jag inte, har kräkts en gång, trött va jag mest i börjar, men nog känns de för ja brukar aldrig vila efter jobb osv, men nu efter en jobbar dag så e jag typ dööd =P
    växvärk som komemr till o från,Sentimental,  konstiga bröst o ömma =) m.m =)  

men som ja brukar säga alla symtom e välkommna =)

ja jag har gått på nålar, pga mf i november, men de har gått bra hittils så jag fortsätter se framåt =)   
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-04-25 17:46:54 följande:
    Meja:
    Vi fixar det åt dig. Ser fram emot morgondagens

Lillabambi:
    Tack, detsamma!
    Jo idag är det en vecka sen plusset och symptomen dök upp igen. Lite svårt att fatta att jag är gravid men det blir jag nog varse snart

GRATTTIIIIIIIIIIISSSSSSSSSS Leonie så glad jag blev då jag läste du hade plussat =) så himmla skoj, hur mår du???
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-04-25 18:02:03 följande:
    Jennie:
    Tack... Jo jag mår så bra så. Idag känns det igen att jag är gravid. Det verkligen kommer och går men är redan sååå mycket kärlek.

Mår du med bra?
    jo jag mår så där, pallar ej lukter osv, blir illmående om jag blir för hungig el äter mig för mätt. kaffe klarar jag ej =/ m.m men jo ja mår rätt bra =) känner av tröttheten mest då jag jobbat
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-04-25 18:07:04 följande:
    ha ha, mmm ni ska se mig när jag ska steka mat.. ha ha!! cyklop och grejor=)
    Haha
  • Jennie83
    Es Mamma skrev 2012-04-26 19:24:11 följande:
    Trodde aldrig att jag skulle posta iväg en hälsodeklaration till fertilitetsenheten under min livstid, jag som blir gravid av att titta på en snopp ;p men nu är det gjort. Förhoppningsvis får jag ett svar på varför jag får upprepade mf och hjälp att förhindra det i fortsättningen. De sa på telefon att de skulle prioritera och skicka ut en kallelse omgående.
    Frågan är om jag vågar bli gravid innan de gjort utredningen? Om min journal finns hos dem kanske jag får hjälp snabbt om jag blir gravid, men tänk om jag inte får det? Då blir det säkerligen ett femte mf. Hur hade ni gjort/tänkt?

om du blir gravid innan så ring bm direkt el dom som har utredningen, vet de va på tal om för mig nu o få äta blodförtunnande, men de blev ej så. haft 2 mf, men bm sa vid 3 och fler så gör dom så här
    önskar er all lycka till kram 
  • Jennie83
    N1987 skrev 2012-04-29 09:57:10 följande:
    Liam: Ska ta ett digitalt imorgon eller på söndag :)

Med de där testet kan du ta ett digitalt i em håll dig bara minst 4 timmar =)
  • Jennie83
    N1987 skrev 2012-04-29 10:20:33 följande:
    Jennie: Det är bara latmasken i mig som inte har bestämt sig för om den orkar ringla iväg till affären och köpa ett eller inte Flört Vill ju gärna ta ett idag men vet som sagt inte om jag orkar åka iväg, ha ha!

do it =) hihi
  • Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-29 11:54:44 följande:
    tjejer.. jag här försiktigt optimistisk... jag tror faktiskt att jag ÄR gravid... vågar inte riktigt tro på det än..

Tog ett test i morse, fast inte morgonurin, jag var nämligen uppe 6.20 och kissade och var då inte riktigt närvarande nog för att ta ett test.. men tog ett 9.45 sen..

Först efter fem min sågs typ.. inget... efter 10 min såg jag en skugga... ungefär som den i går... efter en timma dock (ja ja jag vet man ska inte kolla då) så ser man vilken färg skuggan har och den är INTE grå så att säga så nu börjar jag mina masspostningar i alla trådar för att få stöd och mothugg på det faktum att jag kanske är gravid.....

Ska bara få över bilderna till datorn också ha ha har stoooora problem med överföringen från min nya mobil till datorn..grrrr

Åååå vad jag hoppas för er skull!!!!
    Ser framemot bilderna på testerna =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester