• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-29 15:20:26 följande:
    Jennie:
    Hihi mysigt
    Kul att kunna gå runt där hemlighetsfull med lilla fröet i magen och ingen vet!

ja de e ju de =) men samtidgt så vill ja berätta ha berättat för syster och bästa vännen, resten av familjen får veta efter inskrivningen de blir 12/4.
    ha tänkt vänta till efter RUL men lär ju inte gå då ja e som en uppsväld boll just på magen haha
    får se hur de går, morsan misstänker skarp nånting, kan då inte sluta med kaffet hos henne, för då skulle hon veta direkt blir en massa mjölk i kaffet istället o skyller på magkatarr =)
    på jobbet tar ja lte kaffe men dricker ej upp de. de smakar bläääk, o ja som älskar kaffe, nåväl de e värt det =)
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-03-29 15:24:39 följande:
    Hahaha!
    Oj mamma skulle va den efter min sambo so
    skulle få veta hade jag aldrig kunnat va tyst om!
    Ha det så mysigt på badhuset...
    ja men de e bara de sist jag berättade så gick de åt h*lvete.... så nu ha jag tänkt dom ska få en kopia på VUL bilden då jag vart på inskrivning(både mamma och pappa). givet de kan gå åt h*lvete ändå men känns bättre o få berätta då jag gått 10 veckor,
    så kanske resten av kompis gänget får veta efter Rul =)
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-03-29 15:32:20 följande:
    Fidelis:
    Mmmmm!

C89:
    Som sagt jag orkar inte ens skriva, det blir säkert jättebra!

Jennie:
    Då förstår jag din tanke. Ohh så glada de kommer bli

Ja de blir dom nog =)
  • Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 19:54:09 följande:
    som jag skrev ovan.. i går....om man räknar med 14 dagars lutealfas, men min läkare och barnmorskan på ivf-kliniken ansåg att jag skulle räkna senast 27:e som bim eftersom jag aldrig haft fler än 27 dagar i en cykel oavsett när jag haft ägglossning (den var lite sen denna månaden dag 14 istället för dag 12)
    okej =) Håller tummarna hårt =) Ser då något som sagt =) såg även då jag bara ljusade upp bilden =)
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-03-30 19:53:50 följande:
    Tjejer jag känner att jag vill säga några saker efter dagens krig i sandlådan.

När någon säger en sak till en beror din egen tolkning på det du har i din ryggsäck, det humör du just i stunden är på men även på dina egna tankar om saker och ting. Om man inför varje skriven rad ska väga orden inom sig för att ta hänsyn till det som ovan skrivits så skulle det inte bli ens en rad. Då skulle inte ens en mening med två ord i vara riskfri att formulera.

När elden väl hade börjat sprida sig idag så spelade det ingen roll alls vad jag sa. Det hackades från alla håll.

Jag har fått höra att jag är en icke ödmjuk och osympatisk tjej som saknar empati och förmågan att ta hänsyn till andra människor.

Om sanningen ska fram är det en ytterst prövad tjej som kämpat sig igenom mer än många ens ska behöva fundera kring. För 4 år sedan hade jag inte ens vågat stava till lycka och trygghet och framför allt inte självkänsla. Jag har jobbat mig upp från botten och det är en sak att ha dåligt självförtroende och kämpa med det men att ha haft det och blivit fråntagen det av någon som skulle vara din trygghet det är som att gå hela vägen 2ggr. Jag skulle aldrig i mitt liv funderat på att sätta ett barn till världen i det kaos som jag kämpade med och mot inom mig.

Tiden läker inte alla sår men tack vare en underbar pojkvän/sambo så börjar jag sakta förstå att livet faktiskt ska vara precis så här.

Vi planerar vårt första barn tillsammans och hur mkt vissa av er önskar att jag aldrig kommer få kalla mig mamma så lovar jag att kampen har bara börjat.
    Vad jag ville med detta inlägget var nog bara att försöka få fram att det finns en mjuk tjej som inte menar illa men som finner det omöjligt att uttrycka sig så att det passar alla i detta forum.

Ha nu en riktigt bra helg och tack för fina rader från er som trots allt förstått att det hon inte är en robot den där Leonie!
    {#emotions_dlg.flower}HjärtaKram

Ha en underbar helg!!!!{#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • Jennie83

Puffmajs: säger som Sweasmamma Söta du!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha
    underbart framträdande =) kram

• Jennie83
    Hallonbilar skrev 2012-03-31 16:08:37 följande:
    tänker dra jag med, en ny tråd på gång för oss som inte är bekväma här kommer skapas inom snarast, privat, så man får ansöka :) Har manat på angie att skapa en :P Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester