Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Beräknad icke mens BIM
Vad menar ni med bim ?
Beräknad icke mens BIM
Vad menar ni med bim ?
Grattis
Hej! Detta är mitt jungfruinlägg varför jag inte är helt säker på om bilderna kommer fram eller om ens inlägget kommer på plats. Iaf så har kärleken o jag försökt länge att bli gravida. Dock helt utan resultat. Har genom åren haft en rad olika graviditetssymptom som ständigt visat sig vara resultatet av ett starkt önsketänkande. Nu står jag inför frågan om detta RFSU-test är resultat av detsamma & tänkte be er om hjälp. Om bilderna kommer fram ska det vara en bild au natural & en bild med lite ändrad ljudstyrka. Tack till den som ger mig lite återkoppling!
Grattis
Taget på eftermiddagen precis.. Positivt? Äl+ 9 typ... Tror jag...
Grattis [quote=76259332][quote-nick]Tingeliiiing skrev 2016-01-23 08:46:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Grattis
Kunde så klart inte hålla mig längre, hittade ett till test hemma och nu tycker jag det syns tydligare än på testet igår! Hade hållt mig 3 timmar. Litar dock inte helt på Testlagret eftersom många säger att de fått spök!
Grattis
På mig ha digitala visat sist
[quote=76266625][quote-nick]Glassoman skrev 2016-01-25 10:15:15 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis
Godmorgon! Gårdagens test till vänster, dagens till höger. Är rädd att det inte blivit starkare, kanske till och med svagare? Fick dessutom "inte gravid" igår eftermiddag. Bim idag. Hjälp!
Grattis
Gravid? Vet ej när bim är. Hade blankt test efter MA 8/1 förra veckan...
Grattis
Äntligen ser det ut som att vi har plussat äl+10 :) vi har försökt i 8 mån och haft ett missfall innan. Dock en fin 2 åring här hemma.
Ser nånting spännande
Hej, vad tror ni? Är på ÄL+11
Stort Grattis
Hejsan! Tog ett test imorse som var väldigt svagt streck på enligt mig (rsfu test). Gjorde ett till 2 timmar senare med graviditetskollens test och fick vad jag tycker ett lite tydligare streck. Innebär detta att jag är gravid :o ? Är ett streck alltid positivt? Blir så osäker :p
Stort Grattis
Hejsan! Tog ett test imorse som var väldigt svagt streck på enligt mig (rsfu test). Gjorde ett till 2 timmar senare med graviditetskollens test och fick vad jag tycker ett lite tydligare streck. Innebär detta att jag är gravid :o ? Är ett streck alltid positivt? Blir så osäker :p
Kul de du e 2 dagar före mig <3
Tack haha nej testade redan svagt plus på bim - 4 :) sen väntade jag o tog några till tills jag såg att det va starkt som på bim+6
V 5+4 nu
Hehe blir 4:de för mig med, kanske fjärde killen oxå blir spännande.
Va roligt detta är mitt fjärde barn o kanske min 4e kille haha har 3 sen innan
Grattis
Nu behöver inte jag testa mer. Bim +4 ;)
Grattis till alla nya plus
Gått in i vecka 10 o va o kikade på bebis igår, o en lättnad att Lill hjärtat pickade starkt o fint, fick två fina bilder hem
Kram på er