• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Var dödligt nervös då jag gick in va full i gråt =P

men allt gick bra o allt såg fint ut 7.7 mm kärlek med ett tickande Hjärta
    läkaren va väldigt noga o duktig o visade att hjärtat slog Skrattande

• Jennie83

Tack alla för tummhållningen idag Hjärta ni e bäst!!!!

Ja ikväll blir de fira med en riktig god räkmacka och ett glas loka Skrattande

• Jennie83
    Skrutt 83 skrev 2012-03-23 19:39:57 följande:
    Vad underbart Jennie!!! Stort grattis!

Tack Hjärta
    känns väldigt bra o fått set lilla pyret
  • Jennie83
    MissÖland skrev 2012-03-23 19:46:53 följande:
    Jennie: grinar nästan... GRATTIS!

ja de hööll på komma tårar på mig då jag fick se <3, men lyckades hålla mig istället pkladdrade jag som idiot haha
  • Jennie83

Tjing tjejer ha börjat jobba igen där av att jag e ej inne lika ofta o kollar läget. hur går de för alla??

• Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-03-28 18:09:18 följande:

ja mensen ahr inte kommit än men när jag räknar så var det 28-30 dagar emellan äl utslagen så det stämmer ganska bra med att mensen har hoppat över denna m¨ånaden.
    är på bim-4 el 6 idag.men helt blanka tester än så länge.
    hur går det för dig sj?  

Håller tummarna att de blir pluss denna gång, ja jag fick ju inte plus svagt förrns kvällen före =)
    jo de går bra, trött, halvillamående, onda bröst, sväld... får gå i pluffsiga kläder så de ej ska synas, de syns ordentligt om man ha en taight trööja på sig... =)
    Men ja förösker njuta så gått de går =) va o såg lill pyret förra fredagen =) 7.7 mm och ett pickande hjärta =)
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2012-03-28 18:38:17 följande:
    På väg till akuten. Haft ont i magen och ut i ryggen hela dagen. Blir bara värre. Känns som värkar. Går väl åt helvete.

hoppas på de bästa och håller tummarna!!!!
  • Jennie83

Tjing brudar =)
    allt bra me allihop???

här ha jag vart på rea =) härligt löve it =) handlade 3 plagg för ordinarie pris kanske 6-700 kronor o fick alltihop för 80 kr =) hihi super kul!!!(inte vanligt med sån rea där jag bor) =)
    å nu ha ja städa o vikt tvätt, blää... ska strax börja me middan då jag o gossarna ska fara på badhuset ikväll =)

• Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-03-29 15:16:46 följande:
    Jennie:
    Hur ska du dölja magen i bikinin

Haha ja de e kört, får äl säga jag gått upp nå kilo om nån frågar Tungan ute haha men tror ingen frågar ja då ska de va nån som e rakt fram o nyfiken =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester