• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-03-15 16:42:15 följande:
    kom hem från sjukan nu...
    Nackspärr--- därav mitt onda..
    inflamaTION i muskelatur.. därav tappad känsel...

inga infektioner på g snabbsänka va på 0 ^^
    men han kunde int förklara trycket i huvet/huvudvärk som ja haft till o från under lång tid..

känns skitskönt att de int va nått värre 
    ja så kan jag få ifall jag är späd, hel olusteligt!!
    skönt de inte va något värre!!!
    Kram
  • Jennie83
    mammaSöt skrev 2012-03-17 09:28:01 följande:
    BIM - 4 ELLER -6

Plusset bleknade sedan och blev svagare och svagare och tre dagar senare var det helt borta!!!

Grattis säger jag =)
  • Jennie83
    angie91 skrev 2012-03-17 10:36:31 följande:
    go morgon :) hur mår du idag?

hahaha ja håller me dig!! vill me testa men bim 28de såå får iallafall hå¨lla mig en vecka till!! :P
    samma här äl+3 elle 4 här ^^ :P 

jo jag mår rätt bra, lite halv illamående ibland, molvärk, o brösten e som två atombomer =P hahamen underbart <3
    lär nog få dissa mitt älskade kaffe, blir så dålig i magen. men de får va värt de =)
    hur e de med dig då?
  • Jennie83
    rosagubben skrev 2012-03-19 10:08:46 följande:
    Hej tjejer, behöver er hjälp med att "analysera" ett grav-test från testlagret.
    Min mens är idag 5 dagar sen, alltså är jag på bim + 5(?)

jag har gjort grav-test tidigare med testlagret och på dom har ENBART kontrollstrecket dykt upp, och resten av stickan har varit helt vit. men på dettta test är det, som ni kan se, ett annat mycket ljusare streck, är det ett sånt där s.k. "spökstreck" eller är det färgrester?
    Jag gjorde nyligen testet, och min sambo såg det andra strecket, innan jag gjorde det, och det strecket är lika brett som kontrollstrecket, fast ljusare - vad betyder det? är det positivt eller negativt?
    Min sambo ser iallafall strecket jättetydligt... men jag ser det inte alls lika tydligt, här ser man "skymtning" ifall man kollar olika vinklar på datorskärmen men i verkligheten är den aningen tydligare.
    vet inte hur man gör negativa bilder (effekten) så om någon har lust att trixa med den så varsågod, har någon haft positivt test efter massa trixande och blivit gravid eller är det något sätt för vissa bara att "höja" chanserna?

Grattis =)
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-03-19 10:01:49 följande:
    ringde gyn nu imorses och läkaren ska höra av sig till mig senare idag.
    barnmorskan tyckte att det lät som att jag var gravid och hon sa att jag kanske tillhör dom som får plus senare men reagerade på att äl testerna visade positivt nu igen. det var konstigt,
    kollade igenom bilderna och testet från 19 feb ser svagare ut när det är torkat men var solklart positivt inom tiden, det minns jag för den avr starkare än kontrollsträcket men inte lika bred men det borde väl inte spela nån roll?
    ska ta ett äl test nu på morgonen.
    uppdaterar senare    
    Hoppas =)
  • Jennie83

Grattis till alla plus =)

här går ja in i vecka 7 idag... shit de har ändå gått fort =)

Vul på fredag, uber nervös.......

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester