• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo skrev 2012-05-30 20:28:32 följande:
    ja fy, man ska inte bo i Norrland! =( De värsta är att jag blivit helt förstörd.. känns ut som att jag går och väntar på ett MF jag oxå nu! 
    Beklagar din sster MF huvva =( ä så hemskt att man måste gå igenom sånt här!!!

fick hon ingen hjälp av lassa? 
    Bor själv i norrland, ringde lycksele gyn då jag fick mitt mf, fick komma dagen efter o bm sa där skulle ja få minsta onormalt ont så skulle jag ringa. fick till o med jour läkarens jour nr, för han skulle bestämma då om de skulel bli egen bil, ambulans eller helikopter.
    då tckte ja de blev åt andra hållet att dom skrämde upp mig.

skickar en kram till både dig o din syster!!!!{#emotions_dlg.flower}    

• Jennie83

STORT Grattis till alla na plus!!!!!

här e de nedräkning 15 dagar kvar till UL...nervös =)o längtar =)
    Imorrn blir de Ikea med en massa goa vänner längtar =)  

• Jennie83
    Gummsan skrev 2012-06-01 22:11:50 följande:
    MrsC74: Sluta nu detta är ju löjligt! Tjafset har väl slutat nu, måste du starta ett nytt då? Suck!!
  • Jennie83
    Tuvalina skrev 2012-06-04 15:41:27 följande:
    Jag kan meddela till er att jag pratat med Testlagret nyss och tester som ser ut som dem nedanför
    anser de helt klart vara negativa! Det är ingen idé att tro något annat. Hon var helt oförstående till att jag hade trott att jag var gravid i lördags när jag såg detta resultat.
    Vad har jag lärt av detta? Jo, testa aldrig med grav test tidigare än ÄL +13 möjligtvis (BIM -3).

har du inga fler tester av något annat märke? kolla med ett CB el nå tycker jag!!!
  • Jennie83
    HelenFr skrev 2012-06-05 11:04:19 följande:

Kunde inte hålla mig :)
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATTIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSS
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-06-06 09:30:07 följande:
    morgon allihopa Solig

har mer mensvärk idag!! och lätt illamående. det är nästan jobbigt med mensvärken och jag hoppas att mensen håller sig borta nu.
    hade ju mens sist den 5:e maj äl känningar den 16-18 och sen igen värk den 22:e Förvånad
    har nu haft mensvärkskänningar i 6 dagar o jag har inte testat på en vecka.

snälla säg att det är våran tur nu hahahahaha     

NU ÄR DE ER TUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjärta

Nu SKA Tanteländet hålla sig bborta!!!!!!!!  

När ska du testa igen? Skrattande 
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-06-06 09:51:00 följande:
    XD hahaha go du är Solig

fast är nästan lite orolig för det gör ganska ont i högra sidan men jag hoppas det är normalt.

vet inte när jag ska testa igen V79 hade några tester kvar hemma så hon skulle skicka dom till mig :) så jag hoppas jag hinner testa denna veckan iaf    

jag hade första veckan då jag plussade mest ont på en sida sen bev de som hela mensmagen om du förstår =)

Hoppas Hoppas!!!! 
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2012-06-06 09:55:33 följande:
    jo men jag känner värk i hela buken typ under byxlinningen men inget på väster sida dvs vänster äggstockstrakten utan mest på högra

åhhh vill testa nu!! 

kan du inte be mannnen fara köpa åt dig? haha så nyfiken ja blir =)

Hejja hejja 
  • Jennie83

jag ha massa ältester kvar samt 39 tabl Borago o mkt bisolvon kvar.

ifall nån e intresserad inboxa mig =) 

• Jennie83
    kanske 4a skrev 2012-06-09 16:58:58 följande:
    Dagens test

vågar nog mig på ett grattis =)

när e bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester