• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-22 11:41:40 följande:
    ja ... =)
    ja då gör jag de, eftersom ältestet visade både idag och igår =)

åååååååååå va ja hoppas...... blir galen haha

hur mår du nu? kram
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-22 11:46:11 följande:
    mår inge bra !!! =( mår illa,ont i magen och trött samt konstig i hela kroppen,blir yr flera ggr om dagen ! riktigt jobbigt 
    fy så jobbigt =( kommer de meer av tanten då el e de ingenting? Du aknske skulle ha pratat med läkarn då du liks är där. kram
  • Jennie83
    Skrutt 83 skrev 2012-02-22 11:46:58 följande:
    Jennie: grattis till fin glad gubbe två dagar i rad! Kanske boragon som hjälpt till med även det! Håller tummarna stenhårt för ännu en borago-bebis! Japp bra att ta sista boragon idag!
    Tack =) jo de kanske är det =) Hoppas så innerligen, nu får inte sambon vila så mkt i veckan hehe blir mkt mys, sa vi skulle försöka denna månad o blir de inge så blir de en vilo månad, o sen nya tag, så nu hopppas jag verkligen!!!!!!!!

har räknat ut att jag måste antingen ha 28 dagars cykel denna månad eller 30 så jag börjar nog testa den 2:dra.
    kanske börjar avverka mina testlagret test den 27:de hehe har massor =P

har aldrig haft sånna här äl känningar på länge, de kändes verkligen igår o nu känenr jag av de till o med idag. ajojaj.... så nu hoppas jag det verkligen tar sig =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-22 11:50:19 följande:
    vi ska till barnläkare =) nej ,inatt hade det kommit lite brunt bara , inget annat 
    haha ja de tänkte ja inte på sorry =P men kanske finns nån där d kan prata med o beställa tid om du e orolig!!! kram
  • Jennie83

Detta va mitt gravtest sist jag va gravid, och de va jag ju även om de inte gick bra!!!

tänkte jag skulle skänka lite hopp =)

• Jennie83
    sassa87 skrev 2012-02-22 12:26:31 följande:
    bim är på lördag
    oki håller tummarna att de blir starkare =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester