• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BeMa skrev 2012-02-24 19:36:11 följande:
    Men när de va ett jääättesvaaaagt plus imorSe å ungenting nu känns de som man kanske bara inbillade sig :/
    har d nån bild???

när är bim???
  • Jennie83
    Meoow skrev 2012-02-24 21:04:23 följande:
    Jag har aldrig varit med om detta förut - har kunnat se gråa eller vita markeringar där själva teststrecket ska visa sig förut, men aldrig fått ett rosa streck! :S

Ååh tack söta du! :D Jag är lite osäker på bim, har räknat på två tidigare månader och i så fall har jag bim 1/3. Är på dag 29 nu i alla fall... Hade dock äl-känningar för exakt två veckor sedan imorgon... Hmm förvirrande detta är :S

Törs inte hoppas något alls, men ska tillägga att testet ovan är taget igår (under ett väldigt svaaagt ögonblick :P ) med kvällsurin, och då hade jag hållit mig i ca 2 ½ timma innan.
    Kanske får ett säkrare resultat om jag testar imorgon eller på söndag med morgonurin istället.
    testa imorgon på morgonen =) då ska d få se =) håller tummar o tår =)
  • Jennie83
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-24 21:10:59 följande:
    Jag har ALDRIG haft så här känsliga bröstvårtor förut!! :-O
    Det blir bara värre och värre, kan knappt nudda vid dem. Måste ju bero på att jag hade en rejäl Ä
    hur långt från bim nu???????????
  • Jennie83
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-24 21:33:56 följande:
    Sedan har jag stundtals grymma menskänningar, det sticker, spänner, drar och småvärker i magen och mest på höger sida. Känns typ som att mensen skulle kunna komma i morgon :-O
    Låter som du e preggo enligt sytom iallafall =) späääänande =)

alltså då e d typ på äl +8 ?? el så??

när ska du börja testa???
  • Jennie83
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-24 21:41:02 följande:
    Ja typ 7 eller 8. Hade ju starkt test både fredag och lördag. Vet inte om jag när jag ska räkna ifrån. Sedan så släpper inte ägget förrän vadå,,,,,18-48 timmar efter positivt test?
    Känner mig helt lost
    Tänker inte testa förrän nästa helg. 
    jag räknar då äl+ från de jag fått första utslaget på ältesterna =)

läste på cb att de visar de 2 fertilaste dagarna att bli gravid på, o med båda sönerna har vi prickat då glada gubben kommit upp o de funkade, o då va de bara mys den dagen. så nu hoppas ja verkligen detta tar sig för fy sjtton villken äl känning jag haft mån-ons de gånger vi myst,.... kändes även idag men ej lika mkt. så nu hoppas jag starkt =)
  • Jennie83
    wassan skrev 2012-02-24 21:47:14 följande:
    håller tummarna för dig Hjärtakommer säkert bli bra 
    Tack =) ja o vad jag hoppas =) eller vi =)

ja jag tror då vi säkrast oss väl o lär ej ha missat de bra dagarna =)  länge sen jag fick tslag på cbs diigtala o länge sen jag hade sån här j*vlsk äl känning.
    Men vill man ha bebis får man ta de onda =) hihi
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2012-02-24 21:48:59 följande:
    En av mina svullna knottror på boobsen visade sig bli en bröstböld. Fick antibiotika nu.
    ajaj hoppas de går över nu!!!
  • Jennie83
    Snäckan84 skrev 2012-02-24 21:54:56 följande:
    Hej tjejer! Har blivit helt beroende av denna sidan ha ha så otroligt spännande att följa eran väg till ett plus och jag känner med er alla som får kämpa lite extra, har skälv varit en av dom! Jo nu till min fråga efter slm nk är lite experter jag o gubben försöker inte skaffa någon till bebis men vi anvädet bara kondom som skydd. Nu är d så att förra månaden så "fuskade" sambo (vi) lite o satte inte på den på en gång. När jag sen skulle få min mens va den ca 4 dagar försenad o jag gjorde ett test, tyckte då att de visade ett svagt plus men sen kom ju mensen så ja trodde att d var ett spök. Men mensen varade bara i ca 2-3 dagar o då väldigt sparsamt. Har känt mig lite halv konstig i kroppen så i går gjorde jag ett nytt test i jag tycker att d blev ett rätt tydligt plus (cb) o mensen skulle kommit i dag men ingen mens i sikte!!!! Kan d vara så att plusset stämmer o jag blev gravid från förra månaden?
    har du bild?? =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester