Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
jenniegabrielsson@hotmail.com
snäckan84, typsikt =p men låter kalrt som du skulle va gravid!!!! väntar med spänning till imorgon!!!
Wassan hörs o go natt
angies test, tycker mig se nå där jag satt prickarna =) el ha jag fel? =)
när va BIM????
Slemmis bild, tycker mig se nå där prickarna är =) När va BIM?? =)
Knasten, de blir det inte, för nu sist jag testade innan mensen kom så hade jag bara minus strecket där. så här som dina ser ut så har aldrig mina neg sett ut !!!
Äl+6 redan =)
ååå va ja hoppas, vill ju börja testa redan nu, men de e onödigt =P haha kanske börjar testa imorrn haha, ha ju från testlagret ngr stycken som jag kan avverka =)
hoppas så innerligen på plus denna månad o att de stannar, menar vi ha verkligen träffat dom bästa dagarna för att lyckas, mån,tis,on fre
o som sagt måndag va ju före jag fick utslag på ältesten men kände av äl i magen, samt mys, tis ons med full stegring. så jag tycker ju vi ha *säkrat* så nu hoppas jag verkligen att de blir + o att lill stannar kvar =)
har fortfarande molvärk, fast mildare än vad jag hade under ÄL, Hoppas hoppas!!!!
Tack
hittade i min blogg hur jasg va före jag testade plus med william
Symtom före test:
Mensvärk en Vecka före mens
Lite illamående
Sticker i brösten
testade plus med CB då jag väntade honom 12 dagar efter fått utslag på Ältesten.
ja ojoj va jag hoppas, o tack för tummhållningen =)