• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-21 23:28:58 följande:
    Pirrigt nu.. Hur ska jag kunna sova?? Stöttar ni vid morgonens testning??
    I beee herre =) kanske ite kl 7 men typ efter 8 men jag kollar =)
    sååå spännande håller tummar o tår =)
  • Jennie83

Knasten: Men så konstigt att de va så starkt igår... jag försår du grubblar o blir ledsen!! Men jag fortsätter hejja på här ifrån!!!! Stor kram{#emotions_dlg.flower}

• Jennie83

alltså n för o *säkra* sig helt,  denna månad e de bäst då o mysa på som attan dessa dagar som e kvar av veckan hehe?

fick till mys x2 måndag kväll
    plus då igår samt visade ju Äl testet full stregring.

• Jennie83
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-22 10:42:07 följande:
    I natt drömde jag att vi hade vår lilla bebis här (trots att jag inte ens är gravid). Drömde om en liten bebis som doftade underbart och var så så söt. 
    Gick upp runt 7 och när maken gick till jobbet lade jag mig igen och hamnade i samma dröm.
    Gud så jag vill.  
    Det kanske ha påbörjats en process så de kanske är ett tecken att de lyckades denna gång för er =) Hoppas =) ååå villken mysig dröm!!!!
  • Jennie83
    Krambjörn skrev 2012-02-22 10:50:09 följande:
    Du kan ju alltid mysa på idag också Sen resten av veckan kan ni ta som en bonus
    ja de får nog bli så =) hehe gubben går inte säker mohahaha
  • Jennie83
    Krambjörn skrev 2012-02-22 10:54:21 följande:
    Haha nej han kanske bara blir glad
    Haha ja de blir han säkert =)
  • Jennie83

Ååååå tog dessa nyss, de bara fortsätter hahah =) Blir överlycklig!!!!!!!!!!!!!!
    Länge sen jag fick tslag på CB:s ältest, men n j*vlar så e de då ordentlöigt haha blir såååå glad =) Hoppas hoppas

• Jennie83
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-22 11:21:24 följande:
    Skutt i säng!
    haha måste bli ikväll, pojkarna e ju vaken haha men nog fnkar de j ikväll med?
    Knasten83 skrev 2012-02-22 11:21:55 följande:
    Jennie: underbart!!!!!
    JAAAA vet inte hur länge sen de är jag fick så fint på CB:s äl,  o TVÅ dagar i rad!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester