• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swea håller tmmarna, =)

Knasten tror också du e preggo =)

• Jennie83

N blir de temp dags får se vad mun tempen visar nu =)

känns som i magen att något e mysko el så hoppas ja bara för mkt, sambon e då på väg hem iallafall Hjärta Äntligen Hjärta

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-21 07:57:26 följande:
    knastens bilder

det ÄR ju brett och blått!!!! 
    Kan inte heller se testen =S Åååå ja vill j se!!!
    Fast säger Grattis till knasten ändå =)
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-02-21 12:41:43 följande:
    Choccolat: åh.. Tack för dina rader, synd att du inte är en sierska som kan berätta hur det ligger till?! Hihi

Jennie: va? Konstigt, ska jag maila dig bilderna?
    ja gör de =) e ju så nyyyfiken =)

jenniegabrielsson@hotmail.com
  • Jennie83
    Radioactiive skrev 2012-02-21 12:47:20 följande:
    Någon av er tjejer här inne som käkar bisolvon?
    jag äter nu 3 tab om dagen.

åt de då vi försökte med både 1:an och tvåan o blev gravida =)
  • Jennie83
    Hallonbilar skrev 2012-02-21 13:26:09 följande:
    missfall för mig del, aldrig min tur käns det som, är så jävla ledsen, har handlat test efter test 4 pos och nu har jag inte ens råd med äl eller tester, jag VILL injte ge upp på riktigt men nu vill jag bara dö, trodde verkligen jag var gravid nu, hcg visade missfall, och  jag blöder ju smärtfritt men klumpar nu, måår så jävla dålight nu
    Rynkar på näsan lider med dig!!!! massor med kramar
  • Jennie83

ang bisolvonet så tror jag ej man kan förstöra *sekretet* kan jag aldrig tro.  =)

När ska man börja med bisolvon? Jag började direkt när mensen slutat, och äter de tills jag ahft äl, och kanske nån dag, så kanske 1½ vecka om man räknar någon dag efter äl.

Hur mycket ska man ta? 3 tabletter dgaligen

Funkar det?  Jag ha blivit gravid varje gång jag ätit de så jag tror på de =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester