Rökning och operation
www.aftonbladet.se/nyheter/article13574845.ab
Vad säger ni, borde hon opereras ändå? Eller får hon skylla sig själv?
www.aftonbladet.se/nyheter/article13574845.ab
Vad säger ni, borde hon opereras ändå? Eller får hon skylla sig själv?
Jag tycker att hon får skylla sig själv.
Och vadå inte erbjöds någon hjälp? Sök hjälp själv för sjutton! Hon är väl en vuxen människa?
Hon får skylla sig själv, väljer ciggen före OP då kan hon gott ha ont.
Som sagt, det är nödvändigt att hon slutar röka eftersom det annars kan bli komplikationer. Vad finns det att tjafsa om? Buhu, hon känner sig kränkt (kan folk sluta använda det ordet?) för att de inte vill lägga ner massa extra pengar och tid, bara för att hon inte vill sluta röka i några veckor.
Samma sak med den där tanten i Plastikturisterna som skulle utföra en tummy tuck och blev jättesur när hon inte fick genomföra operationen eftersom hon inte gått ner i vikt innan, som de hade sagt åt henne att göra.
GAH, kan folk sluta ta så himla lätt på sånahär saker? En operation innebär ju alltid en risk, varför förvärra det!
Hon får fan skylla sig själv!
Jag tycker att hon får skylla sig själv, hon har ju ett val och eftersom hon inte tänker fimpa så får hon leva med smärtan.
NEJ, hon ska inte få opereras, mina skattepengar går redan till tillräckligt mycket annat skit.
Att skylla på att tanten tar våra skattepengar är bara kasst. finns mycket våra skattepengar går till som kanske inte det borde..
Det är hennes eget val att forstätta röka, och jag anser hon får ta konsekvennsen om hon inte gör det..
Då ska överviktiga inte heller få hjälp när dom behöver