• hild

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Hej
    jag har också försökt locka hit vänner men de är upptagna.
    jag tittar mest på os och annat på tv. Sen så har jag damsuigit,handlat mat, bakat muffins och sovit idag. OCh så sitter jag en hel del vid datorn faktiskt. Ska göra en matpaj sen också tänkte jag.

• hild

Snuttgurkan, jag har också varit hemma länge-sen innan jul. har gått på havandeskapspenning. Bf 26/2-så man börjar längta lite smått nu..
    Jag orkar med ett projekt om dagen ungefär och är nöjd sen. Sover en hel del. Hade aldrig orkat jobba. Om jag går ner på stan och handlar lite grann och ev. bakar så är jag nöjd med dagen. Oftast är jag på bra humör- i alla fall om jag sovit bra eller kunnat ta igen det på dagtid.

• hild

jag är lärare och jobbar med utagerande elever som är handikappade-jag måste hålla dem då de får utbrott- och de är impulsiva-kan smälla av utan förvarning

jag har också haft gråtattacker men oftast inte vetat varför-blandning av hormoner och trötthet tror jag

• hild

jag går föresten på försäkringskassans föräldrapenning nu- hp räcker ju bara till 10 dagar innan bf

• hild

axxete, ja till en början så ska jag ta avbrott för påsk och sommarlov och jullov-alltså gå i tjänst då och sen ska jag jobba antagligen fram till februari/mars -07 då min sambo blir pappaledig. Man får tydligen bryta föräldraledigheten tre gånger på ett kalenderår.

• hild

jag kan inte sånt där med värkar jag har inte haft det- i alla fall inga onda- bara sammandragningar när hela magen spänner sig.

men kan man inte få typ mensvärk innan värkarna?

• hild

det låter som om du själv känner att det är skillnad!
    lita på dig själv och invänta om de blir starkare-föresten går det över av en varm dusch?

• hild

det låter som om du själv känner att det är skillnad!
    lita på dig själv och invänta om de blir starkare-föresten går det över av en varm dusch?

• hild

hej
    va kul med alla bebisar som kommer, är jättenyfiken!
    vilken sida står det allas beräknade datum? jag letar och letar och hittar det inte.

här händer inget, har haft en urtråkig dag-sov jättedåligt hela natten och vaknade varannan timme och somnade till slut vid sju och sov fram till elva-har varit halvdöd resten av dagen-så även bebisen som varit jättelugn i magen- nästan så man blev orolig men den rör på sig då och då.
    nu är jag någorlunda pigg i alla fall.
    igår var tvärtom då var jag superpigg och glad och fylld med massa energi!
    suck vilken berg och dalbana1

• hild

Godmorgon, inget nytt här heller!
    Igår var det verkligen irriterande svårt att komma in på familjeliv! Skönt att det är lättare idag.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!