BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
godmorgon
har sovit jättedåligt, drömmer så mycket konstiga drömmar och är uppe emellan det och vandrar och dricker vatten!
Sover ni också dåligt nu och drömmer en massa?
godmorgon
har sovit jättedåligt, drömmer så mycket konstiga drömmar och är uppe emellan det och vandrar och dricker vatten!
Sover ni också dåligt nu och drömmer en massa?
Axxete, om din son är väldigt liten kan man få hormontillskott nuförtiden så att man inte blir alltför kort som vuxen. Min kusin fick det, hans bägge föräldrar är korta och han var kortast av tre syskon. De andra blev någorlunda långa ändå men man såg tidigt att han behövde hjälp. Han är inte superlång nu heller men i alla fall över 1.60.
Kanske en saga, det enda jag vet eftersom jag också har ont i blygbenet vissa dagar är att man ska alltid resa sig upp med benen ihop, bättre att sitta i en hårdare stol pga detta för då kommer man lättare upp. Hålla ihop benen när man vänder sig i sängen(lättare sagt än gjort). Inte gå alltför långt eller sitta alltför länge osv. Det finns speciella bälten från sjukgymnasten som håller ihop bäckenet när man promenerar. har man inte det kan man binda en lång sjal hårt runt bäckenet så att det hålls ihop.
axxette, jag tror att han gick på mellanstadiet när han fick behandling. men är inte säker.
jag har varit uppe på toa fem gånger i natt, iförrgår natt hade jag ju så mycket mardrömmar så att jag sov dåligt pga det och i natt så var jag på toa så mycket så jag är supertrött nu. Får sova på dagen!
jag börjar längta jättemycket nu efter bebisen,tungt och tråkigt att gå och vänta. Kan ju inte heller göra så mycket ansträngande saker.
weiring, jag känner igen mig i vad du säger om BM. min undrar nog också varför jag rfrågar så lite men jag conectar inte alls med henne hon är alldeles för allvarlig!
Hej
Ännu en dag har gått. Närmare BF. Men jag har ingen lust att tänka att jag ska gå över tiden trots att alla säger att jag ska tänka så men det går inte, jag vill ha bebisen nu!
Kanske en saga, jag har ungf lika lång tid kvar som dig!
Men 2 av 5 i föräldragruppen har redan fått sina barn så man är lite avis och här på tråden kommer ju den ena efter den andra.
Jag försöker att ha saker inbokade varje dag så jag har något att göra. Men man har ändå svårt att inte tänka på det. Jag har inga känningar än så länge-buhh
Inga förvärkar...
Hej
Ja det gäller att hålla sig sysselsatt!
Jag ska till ikea nu och sen ska jag träffa en kompis!
Imorgon är det besök hos sjukgymnast och tjejmiddag på kvällen och på lördag är det sminkkurs!!
Så jag har lite kul att se fram emot!
Hej
jag har haft en bra dag idag, mycket att göra då går dagen fort.
jag har också hyrt ett TENS bälte och hoppas att det ska fungera. jag ska hämta det imorgon.
/hild
lajban så kan jag också känna, men jag trodde att det var "vanlig" sammandragning.
är det någon som vet?
ok! då vet jag. för mig gör det inte ont men jag tappar andan precis som du beskriver det och får böja mig fram.