• hild

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Hej
    jag är i v.36+3, har inte packat väskan men bör nog göra det idag. För jag har mindre och mindre kraft att stå upp och sitta nuförtiden-det gör ont i magen-dn är öm-ryggen är öm...Måste vila kroppen hela tiden.

• hild

Fruti, jag håller med på ovanstående punkter! Usch vad trött man börjar bli på det där!
    Min orörlighet kom från en dag till en annan. Förra veckan kunde jag köra bi och shoppa men nu känns det som omöjligt och läskigt projekt att sätta sig i en bil!
    Så jag tar korta, korta promenader och handlar bara det jag behöver i yttepyttesmå förpackningar.

• hild

Hej
    jag funderar också på vad man ska ha med sig i klädväg till BB. Mjuisbrallor blir det nog men sen undrar jag vad jag ska ha för tröja. Lever man i sjukhusets kläder efter förlossningen eller sina egna?

• hild

hmm vad konstigt allt jag skrev kom inte med..
    vad är bra för pappan att ha med sig och vilken strl til bebisen ska man ha med sig?

• hild

Hej
    Lägger in mig på listan jag också-slutet av februari!
    /hild

13/2: Anniqa
    14/2:
    15/2: skånenettan
    16/2:
    17/2: kidA, snöfall
    18/2:Angelbabe
    19/2:
    20/2: SnutteNuttan, Nattvinge
    21/2: Linda å Fredde, Malinz81, Ellynil
    22/2: Julius(/Gullivers resa), Lajban, _ballamalla_
    23/2: Caza, cast77, majja, Bellis555
    24/2: Kanske en Saga
    25/2: Harley
    26/2: Kasper, HILD
    27/2: Terran, frutti
    28/2: axxette, nattisen, ceciliaa, Weiring
    1/3:
    2/3:
    3/3: morotsjos

• hild

Hej

Jag har INGA förvärkar. De ska väl göra ont för att kallas för förvärkar?
    Mina sammandragningar känns på nätterna-magen drar ihop sig och jag tappar andan men de gör INTE ont.

• hild

Hej
    Jag undrar okså över det? Hur kan ni veta att det är förvärkar?

• hild

axxete. hur ofta ska du till mvc nu på slutet? och vad gör de på kontrollerna?

• hild

lindaåfredde, jag har oxå sådär att det ömmar i magen-som invärtes blåmärken av när bebisen rör å sig

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!