• Julius

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Precis återkommen efter BM-besök & gissa vad! Selma är fixerad! Det är ju inte dåligt tidigt för mig somväntar mitt fjärde barn tycker jag. Men BM sa att det kan hon vara i 5-6 veckor innan så det va ingen tröst ändå för mig som oxå längtar sååååå nu.
    Hur är det med era små är de fixerade? Annars va allt bara bra med alla andra koller.

• Julius

Här söder om Vänern har det oxå kommit massor med snö & vräker ner fortfarande. Känns skönt att vara fixerad sånu ska jag tomut & skotta samt sedan träna på F&S det jag kan & orkar. Har dessutom varit vaken sedan kl5.30 imorse eftersomsonen hade bestämt sig för att nu va det färdigsovit. Kommer att slockna i soffan som en jag vet inte vad ikväll när Julius har lagt sig kl19.

• Julius

Jag har då hållt mig aktiv idag. Kan väl inte röra mig ur sängen förmodligen imorgon.
    Skottat
    MVC-besök
    Läkarbesök med äldsta dottern
    Handlat på EXIT´s rea
    Lagat mat
    Skottat igen
    Jympat på vanlig jympa på F&S
    Sitter numera däckad i soffan & är såååå kissenödig,men vet inte omjag kan ta mig ur soffan...

• Julius

Snuttenuttan: Förvånande nog så hade de 50% på nästan allt. Har de inte det i allastäder då tro?

• Julius

snöfall: Jag har ju börjat på vattenjympaför gravida så jag ska kolla med BM somlederden på tisdag just för att höra hur det är med bakterier & sånär man är i vattnet så sent i graviditeten. Själv så tycker jag juatt det kännssomomunderlivet får sig en rejäl sköljning när man är på vattenjympan & gör vissa rörelser & väntar sitt fjärde barn...
    Idag skiner solen från en klarblå himmle massor med snögnistrar & det är -5 grader. Har varit ute & vallat sonen lite & skottat lite grannaoxå.Men kände att jag visst fick träningsvärk efter gårdagens träning & snöskottning.Har visserligen en snösläde somär enkel att skjuva bort snön med men ändå.

• Julius

Nu är så snöplogen här såvi får se om han är trevlig & inte ger oss en jättevall. Verkar inte så för han backar och trixar sombara den här utanför & det brukar han inte göra.
    För vår del så är väl det ok,men våra äldre grannar är det ju inte så enkelt & bra för att få stora vallar igen. Vi brukar hjälpa dom för de är så mysiga & de ska inte behöva känna att de inte kan bo kvar här för lite jobbig snöskottningsskull på vintern.
    Vi har trevliga grannar vi som vi månar mycket om inte alls som SnutteNuttan´s!!!

• Julius

Jag har ingen svamp nu, men en väldig klåda iallafall. Tror att det är så att det blir så tättiallafall & man kan ju inte lufta så bra & gå bredbent för det är ju liksom tätt iallafall. Nån mer som besväras av klåda sådär? När jag ska gå och lägga mig påkvällarnaså är det somvärst & har man då börjat kliaså kan man inte sluta. Igår va jag tvungen att gå upp & badda med kallt vatten & avsluta med att ta en kall tvättlapp itrosorna så det fortsatte kyla tills jag somnade. Inte trevligt alls.

• Julius

Min BM sa att man kunde smörja in sig med olivolja. Det skulle tydligen inte torka ut ellerinnehålla alkoholheller förden delen.

• Julius

Jag har allt svårare att acceptera att det faktiskt är 4½ vecka kvar till Bf för jag har så svårt att gå nu & efter det att BM sa att hon är fixerad så känns det mer som om barnet hänger så långt ner så det är i vägen vid ljumskarna. Nån mer som har den känslan?

• Julius

Mitt sf-mått ärnuåter pånormallinjen,men innan så har den bågnat neråt somett u. Hade nu i v35+1 33cm & det tycker jag är litet,men ändå är jag stor.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!