• Julius

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

EGO-rapport! Natten har varit lugn förutom att det gör väldigt ont på sina ställen när man ska vända sig om mm efter fallet igår,men Selma verkar ha tagit det hela med ro iallafall.

• Julius

Nä lustgas är allt bra som smärtlindring! Ska försöka omdet går att enbart ha det under denna förlossningen oxå. Man blir så pigg & vaken direkt efter till skillnad mot att man ärså nedsatt & påverkad kroppsligen av ryggbedövningen. Sist gång så gickjag själv upptill BB skjuvandes på babybaljan med Julius i efter några timmar. Gissa om det va härligt!

• Julius

Ett annat tips är att åka bilpå en gropig väg & nu med alla snögroparså är ju inte det några problem att hitta sådana vägar!!!! Får väl testa det i helgen då för ramla gjorde ju ingen nytta

• Julius

Glömde ju: Kika in i Gullivers resas krypin så får ni se ny magbild från igår. v37+0 enl FL

• Julius

Jag har haft turen att vara sjukskriven eller arbetslös den sista tiden med alla mina barn så jag förstår inte heller hur man kan & orkar jobba så länge sommånga gör.
    Idag såmår jag inget vidare. Har inget tålamod, ingen ork & känner mig otroligt folkilsken. Inget är bra & självklart så har jag ju ont i kroppen efter min vurpa i trappan igår. Sonen vaknar tidigt & även han är hur gnällig & grinig somhelst + att han börjar & slåss & retas än mer nu när man kanner att man inte orkar med honom. Han blir ju 1½ på måndag. Jag längtar faktiskt tills jag får åka till förlossningen för att slippa ta hand omhonomnågra dagar.Ja så illa är det faktiskt!!!!

• Julius

Vi får väl försöka att peppa varandra nu det sista för trots allt så är vi ju bara i början av februari fortfarande!!!!!

• Julius

Inget vidare alls.Jag står kvar & stampar med enbart den gröna kransen färdig. Har ingen ork & lust till något nu när jag varit sjuk i snart två veckor & grabben hemma så mycket tid nu. Känner att det frestat på mycket på psyket nu det sista.

• Julius

Visst e de orättvist!!!! Hon ska ju inte ha förrän 5 dagar före mig inte två veckor innan!!!!

• Julius

Ja du snuttenuttan, vad ska vi ta osstill för att våra skakommaiförtid!? Jag har provat
    1. Snöskottning
    2. Magsjuka
    3. Förkylning
    4. Ramla
    5. Färdknäppen

& inget har hjälpt hittills. Har ni mer tips eller!!!!

• Julius

snuttenuttan: Kan se dig skura golvet med scotsh på knäna & det sergörroligt & jobbigt ut.Ungefär somnär pippiskurade golven fast med borstarna påfötterna & halkaomkring!!!

Att inte du redan har fått barn är juotroligt!!!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!