• Julius

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Man får aldrig tina urpumpad mjölk i mikron. Värmes i vattenbad istället.

• Julius

skånenettan:en tillhärsomhar precis samma somdig.Jag & sonen är stenförkylda & trycket ner iljumskarna är märkbart stort nuförtiden. Svårt att gå & sitta & köra bilär nästan omöjligt kände jag igår. Det blir vilda protester från Selma då för det blir väl trångt.

• Julius

Ja jag har varit uppe sedan kl5 så det är gnälligt värre här nu. Ska ladda in några bilder på den nybäddade spjälsängen först så omnågra minuter får ni kolla in hos Gullivers resa.

• Julius

Kan ju tillägga att det är lite kul att det blir en liten Selma fördå kommer de sängkläderna & sänghimlen till användning igen förde är efter min äldsta dotter som fyller tolv i sommar.

• Julius

Anniqa:Här hostas & nyses det om vartannat & samma alltså när man ska snyta sig så tar man i så det kännssomombebis skulle kunna komma ut. Villoxåvänta tills jag ärlite friskare för att orka medett marathon somju faktiskt en förlossning är. Har blivit dålig i magen igen & de tvåförsta barnens förlossningar startade ju med diarré så vi får väl se vad somhänder mer under dagen. Har inatt vaknat med 1½ timmasmellanrum & kissat floder så jag vet inte vart allvätska kommer ifrån.

• Julius

Jag har oxåhållit mig ovanligt frisk hela hösten närjag gåttpå Komvux & haft sonen på dagis heltid & nu när det är 15 timmar/v såblir både sonen,gubben & jag sjuka. Man har ju ingen energi kvar somkan göraatt man orkar heladagarna igenommedsur & grinigt barn på 1½ år somkräver massor samt höggravid.
    Förresten ni som har syskon. Hur gör ni meddomnär ni ligger på BB? Får man ha ökad tid på dagis då? För mannen villman ju ska jobba då & vara hemma närman kommer hem & då krävs det ju heltidpå dagis.

• Julius

Somominte jag äromfödeskadåsomväntar mitt fjärde barn!
    Jag trorändå att jag vill vara kvar de första 72 timmarna såde kan ta PKU-provet & så amningen kommer igång. Jag drabbades ju av en depression efter sonen somfortfarande gör sig påmindemellanåtså jag ärlite osäker på vad jag kommer att klara & inte. Tappade tyvärrtron påmig själv totalt iomed att sonen trilskades så & jag fickingen hjälpfrån BVC förrän jag kollapsade totalt istället så det har tagit styggt påmig.

• Julius

Härär det somtur ärfrivilligt hurlänge man villstannakvar på BB & medmin historia så tror jag inte de tvingar hemmig motmin vilja.

• Julius

villblifler: Ska de inte ens göra ett vändningsförsök alltså?

• Julius

Okey! Lycka tilldåfördå kanske din bebis blir först ut i denna tråden. Se det positivt oxå att de inte tar någraonödiga risker.

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!