• Julius

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Duktigt tjej Snuttenuttan!
    Jag har fått gjort den gröna kransen klar så nu ska allt det roliga med jobbiga med alla färger börja!!!

• Julius

Hade diarré & sammandragningar i 2½ timmemed4minuter emellan igårkväll.Ärfortsatt dålig i magen & matt samt har någravärkar kvar. Vet inte om det ärmagsjuka eller om det tjuvstartat.

Anniqa: För din del så är det nog slemproppen som går!!!!

• Julius

Kikar in för att se hur det går för er andra som verkar vara på G. Själv så är det lugnt & jag hoppas inte på för mycket för jag har en tendens att gå över tiden

Nr 1 11 dagaröver
    nr2 dagen före efter att ha tjuvstartat som igår kväll 3 v innan, men avstannat så det var som att gå över tre veckor ändå.
    nr 3 4 dagar över & blev igångsatt pga värk från njurarna som va odiagnosbar.
    n4 ja vi får väl se vad som händer...

• Julius

Vill oxå va mä...

15/2: skånenettan
    16/2:
    17/2: kidA, snöfall
    18/2:
    19/2:
    20/2: SnutteNuttan
    21/2: Linda å Fredde, Malinz81
    22/2: Julius(/Gullivers resa)
    23/2:
    24/2:Kanske en Saga
    25/2: Harley
    26/2: Kasper
    27/2:
    28/2: axxette
    1/3:
    2/3:
    3/3: morotsjos

• Julius

Jag fick oxå packat väskan & skrivit listan med önskemålinför förlossning & BB-tiden efter måndagkvällens värkar som va i 2½ timme & med 4 min mellanrum. Det blev liksomså verkligt att nu är det inte långt kvar innan det är dax...

• Julius

SnutteNuttan: Din mage är ju oxå en riktigt fin kalaskula!!!

Nån mer än jag somlängtar ihjäls ig snart efter bebisarna & fåbli smärt & smidig igen & slippa pusta stånka & stöna förminsta grej man gör.Hungrig är jag jämt nuförtiden oxå.

• Julius

Appropå namn. Vi är ju helt säkra på namn redan & vet att det ska bli en Selma.
    Svårt bara att inte säga fel i dessa semla-tider!!!!

• Julius

Måste bara tipsa er somvill köpa kläder på nätet somär fina & ibland nya eller bättre beg.
    hem.bredband.net/sinval/
    Hon har toppenfina grejer & är hur trevlig som helst.

malinz81: Du kanske har fått en urinvägsinfektion som gör ont & så ofta ska man ju inte bhöva gå på toa somdu gör. Sätt dig mer bredbent när du kissar så du verkligen tömmer blåsan varje gång. Men kolla du om du inte har en UVI oxå.

• Julius

Godmorgon Anniqa! Trist att höra att det är fler somär förkylda. Inte lätt att både vara höggravid & förkyld. Hoppas bara man slipper vara sjuk i samband med förlossningen.
    Snörvel!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!