BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
skånenettan: Så syndomer & den lille, men jag vet av en kompis vars dotter va sådan att det ordnade sig bra efter operatoonenså det kanske är enliten tröst iallafall.
Kramar om& tröstar dig ändå!!!
skånenettan: Så syndomer & den lille, men jag vet av en kompis vars dotter va sådan att det ordnade sig bra efter operatoonenså det kanske är enliten tröst iallafall.
Kramar om& tröstar dig ändå!!!
Nån som vet att Cia Pia i en annan tråd oxå har värkar & ska åka in nu!
Jag vill med!!!
God natt nu så ses vi imorgon!
Kram
Rusar nyfiket in för att se vad som hänt under natten!!!!!
Vilka läppar är det som ska svälla straxt innan förlossningen? De däruppe eller dedär nere?
Barnen blir bara hjärnskadade om man har herpes genitalt dvs nertill i förlossningskanalen när man föder fram dom om oturen är framme. Man ska alltså meddela förlossningen om man känner av herpes när det är daxför då blir det snitt istället. ALltså ingen fara mer än vanlig smitta omman pussas för munherpes!
Idag hade det ju oxå varit rättcoolt att få barn.Personnumret blir ju isåfall 060206
Kanske är det såför KidA & några till här på FL idag!!!
Min bebisär aktiv som vanligt. Va på minisimmedbrodern igår & det va fullt ös i magen helatiden. Lite otrevlig känsla när hon simmar omkring i magen & sedan magen är viktlösi vattnet.
Nuär jag inne & testar betaversionen!
ni andra kan det oxå via www.beta.familjeliv.se
undrar när man kan uppgradera sig tillplusmedlem? Vill ju göra det med mitt krypin som heter Gullivers resa för det ska jag ju döpaom till Selma & Julius eller nått liknande.
Selmas står som online, men jag kommer inte in där för det är fel lösen säger de.
Hur ska man göra nu då?
Fler än jag som har problem att logga in på beta? Selmas ligger nere just nu för jag får till svar att det är fel lösen Så tur för mig att jag har Julius oxå
SnutteNuttan Vet du hur jag ska göra när det felar?
Tror det verkar som om du kan starta om tråden i föräldrar på måndag för då borde ju Caza ha fått & Selma ska fira sin 1 månaders dag oxå
Grattis Tokmaja & Tokmajas mormor!!!
Råd till er med skrikiga barn somhar ont imagen!!!
Försök att undvika allamjölkprodukter. Drick absolut ingen mjölk & skippa all ost sompålägg & inga yoghurtar. Sedan så kan de få ont i magen av en massafrukt & bär för det sockret ger gaser så ät inte vindruvor tex utan håll er till banan.Glass är inte heller att rekommendera om det inte är isglass.
Ge även Minifom-droppar så ska ni se att inom 3-4 dagar så fiser de & rapar de mycket enklare & det utan att de får ont.
Har de väldigt ont iallafall & då särskilt på kvällstid så är det förmodligen kolik & det kan lindras med akupunktur isåfall.
Lycka till!!!
Ät absolut ingen choklad heller!!!