Inlägg från: Linda å Fredde |Visa alla inlägg
  • Linda å Fredde

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Tack snutteNuttan för GB inlägg så jag hittade tillbaka *ler stort*

Herregud vad jag har missat grejer här!! Vi fick en ny dator, som Fredde installerade igår. Och se så mkt jag har missat under tiden!! Nu vill jag veta, hur tusan går det för Lajban??!!
    Och Snuttenuttan, ringde du till BM och kollade???

Själv mår jag toppen efter en riktigt stressig dag igår! Fattar inte hur d kan bli så otroligt koncentrerat på en dag allting!!
    Här har d snöat utav bara den de sista dagarna, så jag höll på att sätta mig på rumpan igår på stan, mitt i all stress...*morr*
    Men man lyckas ju parera... herregud, vilken syn...

Igår var det precis 2 månader kvar till BF!! JAG LÄNGTAR!!!

Till alla er som tar "jullov" från FL nu, så passar jag på att önska EN GOD JUL!!! *S*
    *kramar om*

• Linda å Fredde

Pjuuuu...skönt att d var ok, Snuttenuttan!! Håller tummarna för din svägerska!! *S*

Morotsjos; *skrattar för fullt* Håll hårt i dina kuddar du ;)
    ja, vad vet man.. Kan ju bli marsbebisar för min del oxo, att "gå över tiden" är ju rätt vanligt... men jag hoppas på februari..å gärna ngn dag inna BF, ligger å svajar mellan 2 olika stjärntecken här... Vild kamp förstår du! Jag är Vattuman, Fredde är fisk...vilket ska bebben bli... *skratt*

• Linda å Fredde

Jag smyger in på morgontimmarna och redogör för en stressig dag..

En massa projekt innan vi äntligen kan resa mot Liden. Dvs Freddes föräldrar.
    Jag har ju längtat efter dessa 2 dagar i evigheter nu. Framför allt julafton. Har längtat såååå efter all denna julmat! Och när det väl närmar sig så har jag blivit riktigt orolig!! Lider av halbränna och mättnadskänslor, spyrapar och känner mig alldeles svälld.. *gråter*

Men jag har bestämt mig för att detta inte får vara ngt hinder.. *sträcker på mig*
    Rennie får bli min räddning!!

Så nu bllir jag osynlig i några dagar. Dator är nog en onödig lyx hos mina svärföräldrar... *skratt*

Hoppas att ni får en fin jul och att alla får må riktigt bra, med god mat och sällskap.

GOD JUL från Linda, Fredde & lill* Rolle... *S*

• Linda å Fredde

Enkät - Presentation

Namn: Linda
    Ålder: 29
    gift/sambo/särbo...:sambo m Fredrik
    Ålder på honom: 31
    Barn sedan tidigare, ålder: nej
    Vet du könet: Ville inte veta..
    Hur många försök tog det före lillen i magen blev till: ööhh.. blev en suprise *S*
    Vart i vårt avlånga land bor du:Härnösand. Ovanför S-vall
    Något du vill säga...: Bra ide med en presentation!!! *S*

• Linda å Fredde

Good morgon!! Äntligen är jag tillbaka till civilisationen!!

Jättekul med nya magar, välkommna allihop!! *S*

Underbar jul!! En massa mat, utan halsbränna *jublar*, och en massa fina klappar!!
    Tårarna sprutade givetvis på julafton oxo, i tid och otid för mig numera.. *rullar m ögonen* Vi fick en videokamera av min familj...för att filma Rolles liv i magen, födsel och den nya familjen *S*
    Otroligt glad!!

Fredde har åkt till jobbet, och jag laddar inför en shoppingutr nere på city. Här ska d jagas barnkläder minsann..

Just nu ser jag på CNN och allt om denna tragiska tsunami förra året.. Läser på aftonbladet och blir så ledsen.. Sänder en tanke till de omkomna och dess nära och kära...

Och det bara snöar och snöar, snöar och snöar... *stort leende*

• Linda å Fredde

herregud så mkt ni skriver...*läser snabbt igenom allt*

Sova- Inga som helst problem!! Men att somna på kvällen däremot!! Kan inte begripa att EN bebis kan föra sånt liv i magen!! Sparkar å rullar runt hela tiden, överallt!!!! Har oxo fått en öm punkt på magen, känns som ett blåmärke.. är det alla sparkar eller huden som tänjs ut????

Magen sitter fortfarande ganska högt uppe, vilket resulterar i halsbränna, svårt att böja sig fram, andfådd för minsta trappsteg..tryck över brösten.. Stönar å stånkar när jag ska ta på mig dessa f*rbannade stövlar!! Flipp-flopp skor är ngt jag verkligen skulle fördra!!
    Finns d i vintervariant??? *grymtar*

Beundrar verkligen er som fortfarande jobbar (å lite avis oxo...), men har man turen att var "bekymmersfri" så ska man vara lycklig.. *avis igen*

För övrigt mår jag toppen!! Rolle kickar lös å lever loppan i magen, medan jag shoppar kläder som en galning.. Fredde har nu lyft ett finger och sagt ifrån!! Sluthandlat!!!! *fnyser* Vi får väl se.....

*blink*

• Linda å Fredde

*skratt* Ja du Anniqa, nu är d hårda bud!!

Tror inte att jag har gått upp så mkt i det sista.. har gått upp 12kg hittills iaf, men ska till BM den 9e och det är ju en tag till dess, så mkt kan hända..

Herregud!! Mina ben!! Åderbråck!!!! Är ju helt blå överallt!!! Försöker m stödstrumpor, men mina ben ser inte ut att må bra utav det, kläms ju sönder...
    Vad gör ni?? Ngn som har tips? Eller är det bara att "gilla läget" nu? Dricka vatten å försöka röra sig mer???? *tittar frågandes på*

• Linda å Fredde

Som ni skriver tjejer!!! *ler*

-Bra gjort SnutteNuttan!!!!! *jublar* Fler av sånna som dig!!!!!

Är rädd att jag hade agerat själv..Gått å ringt på..blir ju så arg att jag inte tänker mig för ibland... som Anniqa sa, man vet ju aldrig vad dom kunde ha gjort med dig... Usch va obehgligt!!

Kasper- vad tråkigt med er kisse.. En liten familjemedlem som lämnat er...buhuuu... :(

mmfl- Så kul!! Vi har samma BF!! Passar på att tacka för tips om kompressionsstrumpor, ska ta upp det m min BM den 9e!! *S*

Frutti- Här är en till norrlänning!! Mellersta norrland iaf.*ler* Njut av din havandeskapsledighet nu!! *S*

Annars har jag inget nytt att berätta.. Håller på med förberedelserna inför morgondagen. Tyvärr får jag inte fira m Fredde, då han jobbar 17-03.. *hänger m huvudet* Vi fick iaf julen ihop...
    Så jag ska fira med 7 av mina vänner! Ska fixa m maten, dukningen å sånt som hör till.. Dryck får fyllskallarna ordna m själv. Själv dricker jag alkoholfritt vittvin!! Riktigt gott faktiskt!

tjingeling från mig så länge... *S*

• Linda å Fredde

SnutteNuttan- stämmer bra.. Fredde-polis. Tror nog att han är enig med dina vänner faktiskt.. Men egentligen finns det inte ngn "rätt tidspunkt" för alla illdåd som begås...
    Dom får se och vara med om en hel del hemska saker.
    Glad att jag har det yrke som jag har... Alla är vi menad för vissa arbeten och åtaganden..

Sitter å nattsuddar lite, i väntan på att Fredde ska komma hem. Rolle sparkar som tokig i magen!! Och denna hicka verkar minsann aldrig ta slut *ler*

Idag fick min väninna känna på magen. Hon var så fascinerad, trodde ögonen skulle trilla ur skallen!! *skrattar* Sen sparkade helt plötsligt Rolle till och hon blev så glad att tårarna började trilla...
    -En bebis i din mage!!! vrålade hon..
    Rätt gulligt, tyckte jag.. *S*

• Linda å Fredde

dumma Linda som har skottat idag... fast jag tog d sååå lugnt..så har jag sammandragningar utav bara f*n nu..*morr*

Att jag aldrig kan tänka efter före!! Så nu tar jag d piano innan vännerna kommer å hämtar mig...

GOTT NYTT ÅR tjejer!! *S*

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!