Snuttan - Ska snacka m Fredde jag, kanske vi kan ta tag i dina korkade grannar!!! Jag har ju oxo en fyllskalle till granne, men han är relativt lugn och gör ingen skada. Men idag alltså..
Jag kom hem efter en tripp på stan m mor, Fredde ligger å sover (jobbat natt) och nerifrån hör jag världens vrål och dunka-dunka musik!! Blev vansinnig och hoppade jämnfota på golvet. Hörde hur han skrek mitt namn därnere, men sen blev det tyst
men å andra sidan så känner jag honom väldigt gott... Det enda du kan göra, Snuttan är att kasta dig på telen till snuten eller hyresvärden. Hoppas nu, för guds skull, att dom flyttar snart
kanske en saga- pratade om hur bra brandvarnare är igår kväll faktiskt. Blev tipsad om dessa som är sammankopplade med varann, trådlöst alltså. Infrarött eller ngt annat hokus pokus. Tjuter en så tjuter resten oxo! Mycket bra om man har fler än en våning i huset eller lägenheten. Men lite jobbigt om den går amokk utan anledning
Fick du sova efter den händelsen?? Jag skulle banne mig inte kunna slappna av...
Snöfall- jag har simmat höggravid!! Jätteskönt!! Underbart, men jag vet faktiskt inte om jag skulle våga nu när det är så nära, bakterierisken alltså.. Vill oxo ha svar på det...
axxette- Har du prövat pevaryl då? Om inte du inte tror att cannesten funkar.. Stackare, jag känner med dig.. hatar detta med svamp. Hade VÄLDIGA besvär med det INNAN jag blev gravid!! Konstigt, ska ju liksom vara tvärtom.. Men jag åt special tabletter en gång i månaden då. Det var inte speciellt roligt, nej! Nu är jag svampfri... ?-) Håller tummarna för att din man kommer hem i rättan tid!! *håller*
julius- begriper inte hur du orkar skotta snö och träna?!! Imponerande!!
morotsjos- då siktar vi in oss på att du får den 14/2 malmö? Är det där du vill föda?? tvillingfödsel brukar väl komma vid vecka 37? Oftast alltså.. finns ju undantag som bekräftar regeln oxo..
Ensam hemma igen.
Faith Hill vrålar ut från högtalarna. Ensam med katterna och några tända ljus. Jag saknar Fredds sällskap, men vad ska man göra när någon måste hålla ordning och reda i samhället..och inte kan vara hemma med sin höggravida ensamma flickvän..??! *blinkar med ett leende på läpparna*
Kram från mig å Rolle...