BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Go'morron tjejer
Åhh så spännande!! nu väntar vi alla på den förste ut
Ellynil- Funnit ngn bra present till sambon? På tal om sambo och färger *djup suck*, här hemma ser v-rummer ut som regnbågens alla färger!! Bok, björk, körsbär och vitt, samt en röd soffa!!! *iiiiii* Blir galen! Men Fredde envisas om att ha kvar den FULA bokhyllan, praktisk påstår han *grr* (ja,ja håller m till viss del, men...) Jag får ingen ro i kroppen när inget är enhetligt, ser bara stökigt ut! Fick välja tapeter till s-rummet= rosa och vit/beige randig fondvägg (burspråket). Har jag sagt att Fredde avskyr rosa? *skrattar elakt*
kanske en saga- idag ska Linda gör våfflor, blev så sugen när du skrev att du gjort pannkakor igår *slurp*
axxette- ska ringa facket idag igen. Ingen som ringt upp, som vanligt. Vad jobbar du med? Du verkar ha bra koll på ganska mkt.. Väldigt bra, tacksam för all hjälp jag får av dig
cast77- har oxo dålig mage pga järntabletterna.. uschaa.. Jag kan ställa klockan efter Rolle numera. Alltid vid 10 på morgonen och 10 på kvällen så är det full fart!
På bebisfronten är allt lugnt. Verkar inte ske ngt här i det första! Rörligt huvud fortfarande.
Gjorde ett försök på att få igång lite action i magen i går kväll. Rajtan tajtan i sänghalmen Tjooo hooo!!! Det var ju ett tag sedan sist! Men OJ, OJ vad man är stOr å klumpig!!!*skrattar*
Det hela resulterade i att jag fick ligga vaken i 2 timmar efteråt och bråka m Rolle i magen..