BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!
Häääärligt!!!!!!
Häääärligt!!!!!!
kanske en saga- visst funderade du ngt om hjärtslag tidigare??
har hört att höga/snabba ska vara en tjej och tvärtom för en pojke.
Rolles ligger på 150-158 konstant.
Trodde på en pojke tidigare, men nu känns det som om det bor en liten tös i min mage... Men som du säger..kan va såååå fel
Julius- *ASG* oj oj oj..tack för att jag fick mig ett gott skratt...fattade inte ord av det du skrev..*skrattar fortfarande*
Men hoppla...Ja, vad är det för dårhus ni bor i?? Kanske dags att ringa värden oxo...
Tyckte att jag har det jävligt, endast pga dålig skottning och sandning vintertid.. Å inget förrådsutrymme...men jag ska hålla käften hädanefter.
Har en alkoholist till granne själv, en harmlös sådan. Han är så lugn och skötsam, så där klagar jag inte.. Förutom den gången då han kom upp för att bara prata i kalsonger å tröja.
Gav honom en liten utskällning, med de visa orden att han kunde ju skrämma slag på barnen... Om det funnits barn alltså.
Ska oxo göra natten nu.. ska bara...
kanske en saga- denna Rolle historia är ett påhitt av min svärmor.
Hon vill sååå gärna ha en liten tös till barnbarn, så hon förbereder sig mentalt på att det blir en pojke på detta sätt..hon myntade namnet Rolle alltså.. Sedan dess så rullar det på...
hahaha.. stackars din man, lilla chocken kanske.. Men man ska ju lita på sin magkänsla...
smilla-fint och ovanligt..
Så otroligt irriterad jag blir alltså
Denna BM jag har måste vara less på sitt jobb, eller totalt ointresserad av mig som person!!!!
Rolle har ju inte heller vänt på sig, men inte säger hon ngt om vändningsförsök, eller ultraljud inte *morrar å visar tänderna* (läser cast77s inlägg)
Tll nästa barn tänker jag minsann själv välja BM!! (orkar inte börja tjafsa nu)
Idag har vi varit å inhandlat lite sånna där "måste ha grejer".
Amningsinlägg, bindor till mig (2 förp.), våtservietter, nappar, mjölkersättning (man vet aldrig), nappflaska och tvättlappar. Tvättlapparna är mer till för mig. En väninna tipsade om detta, då hon sprack vid förlossningen och inte kunde torka sig med handduk.. Mkt blod åsså gjorde det väldigt ont
Nu känns det som om vi är redo för Rolle, men h*n kan gott dröja lite till... För jag ska ju hinna stryka *morr igen* och tvätta klart ngt litet plagg. Sen vill jag vara utvilad vid förlossningen. Som det känns just nu så skulle jag aldrig orka krysta.. *gäspar*
Detta med sömnen tar knäcken på mig!!
frutti- Julia Jonatan Mkt fina namn!!!
Vi har Nova, Mathilde, Emil, Rasmus och Alvin.
Fredde håller stenhårt på Edvin, men där är vi inte enig.
Snuttan- ååhh så skönt!!! Heja polisen
Kanske en saga-GRATTIS PÅ 31 ÅRSDAGEN !! *räcker över en blomma*
Hoppas att du får en fin dag och att du inte får krämper efter allt slit igår..passa på att softa idag. Ingen bra kombination att städa å bära en massa kilo om man har ont i fogarna.. *viftar m pekfingret*
Go'morgon förresten.
Försökte ta mig in på FL igår morse, men det låg nere. Senare på kvällen fick jag fruktansvärda kramper igen...så Linda blev liggandes på soffan medan Fredde fixade mat och tvätten. Nu har han förbjudit mig att "alltid göra allt själv". Antar att han har rätt.. Jag är ju såå dumtjurig (ska nog inte vifta m ngt finger till "kanske en saga" ) och ska minsann fixa allt, lite så där, "kan bäst själv"..om ni förstår.. *rullar m ögonen*
Sömnen blir inte bättre, sliter hårt fortfarande. Så jag struntar nog i att lägga nå plastfolie i min säng, varm nog som det är.. Men jag skrattade gott åt ditt försök SnutteNuttan!!
Sen har jag ju , som sagt, en känsla av att Rolle kommer att dröja, så jag har ingen panik ännu..eller önskan om att det ska ske nu.
Panik har jag endast vad gäller all denna strykning.. *morr* Hatar!! Fredde sa att han skulle göra det idag.. *flinar* Vi får väl se...
Önskar alla en fin helg m magen, hoppas ni får vara friska och krya. Kram från Linda å Rolle
Snuttan-Aaaamen, va? Skrev jag plastfolie?? :-O helt förvirrad...tänker rätt men d blir ju så fel hela tiden..*skratt*
Nu fattar jag vad ni har surrat om, detta m gips magar!! Häftigt!! Skulle gärna vilja göra ngt sånt själv, men håller på med min graviditetsdagbok ist. Har köpt 250 pappersark i regnbågens alla färger, så nu ska det klippas å klistras. Måste ju lägga in lite bilder i den innan Rolle kommer
morotsjos- men uscha, huga, å fya mej.. Tycker synd om er. Hoppas verkligen att du klarar dig, tycker det är på tiden att ni får vara frisk en stund nu innan bebisarna kommer... Håller tummarna..
Lyckliga ja och Buffa- välkommen till en helmysig tråd, här får man tips, råd och chansen att spy ut allt till några som sitter i samma sits! Toppenbrudar m stora magar
Fredde vilar, ska jobba i natt. Så jag blir gräsänka igen.. Får ligga på soffan och ha tvn, samt katterna som sällskap.. Hoppas att jag slipper dessa smärtor en stund bara...
*vinkar hejdå*
Go'morgon.. eller förmiddag..
Sitter å väntar på att Fredde ska vakna från sin skönhetssömn, men är rädd att det dröjer ngn timme till. (han har jobbat natt)
Nu börjar jag bli less på detta soffliggande. Liggsår snart... Men vad ska jag göra..? Får fortsätta m mitt klipp-och klistrande. Ganska roligt faktiskt, men inser att jga saknar en hel del för att få allt färdigt på en gång. Å jag hatar verkligen att inte få saker å ting klar med en gång.. Pronto, pronto!!
axxette- har smärtorna börjat så håller de på en stund, och då spelar det ingen roll vad jag gör. Men det underlättar att ligga ner, inte lika mkt belastning på ligamenten då.. Så därför blir jag liggandes..
Strålande väder ute, får sån lust att gå en promiss... *tycker synd om mig själv*
Hur mår ni? Inga plågoandar som är på besök idag??
näää men uscha... stackar morotsjos!!
Hoppas att du är piggare imrn då, morotsjos, så du kan ta dig till UL... Stackars din son, han har haft d kämpigt i det sista.. förkylning och nu detta.. Bra att bebisarna verkar må fint iaf. Trygga där inne
kanske en saga- ja, fy vad jobbigt!! Tycker synd om dig.. Besvärligt när man inte får sova. Humöret är verkligen på topp!! Funderat på om jag ska skaffa silkes eller satin lakan, så d går lite smidigare att vända på sig...men har inte kommit så långt.. Får mannen din sova då? Fredde är ett vrak pga mig...*flinar elakt*