Inlägg från: Luella |Visa alla inlägg
  • Luella

Bugaboo Donkey

spigg skrev 2011-12-05 10:22:42 följande:
    Jo det går att beställa som reservdel. Jag skulle nog kolla upp omständigheterna lite mer men om det finns en bra förklaring och jag vet att jag kan få tag i en sidokorg till vettigt pris så ja, varför inte?
    Ja, vagnen kan ju vara stulen. Någon har tagit sin korg och lämnat vagnen och sen är den borta och ute till försäljning.
  • Luella
    Prinsessan Ellie skrev 2011-12-12 22:46:30 följande:
    Vad har ni för åkpåse i sittdelen? Bugaboo har ju 2 sorter?! Har inte haft bugaboo innan, bytt från UJ å där i har jag en elodie detail! Men känns som den e för stor i donkeyn?
    Jag tycker att Elodie funkar i liggdelen. I sittdelen vet jag inte riktigt, jag har Elodie-åkpåsen utan sele till min dotter som är drygt 2,5 år när hon ska sova i vagnen och sittdelen är tippad i halvt liggläge eller helt liggläge. Då går det bra men om man ska ha den i vagnen hela tiden till ett mindre barn som rör sig hela tiden måste man sätta fast den på något sätt och dit har jag inte kommit än.
  • Luella

79Malla: Jag har köpt Ju Ju Be Be prepared. Den är bra, passar bra och allt får verkligen plats. Det som är negativt är att den är tung i sig själv vilket gör att den inte lämpar sig att ha på handtaget i Mono pga tipprisken. Då har jag den istället i sidokorgen och det är kanske inte helt ultimat då korgen är bra att ha till annat.

• Luella
    Berry85 skrev 2012-01-22 16:53:22 följande:
    Åh.. Tack så jättemycket för alla tips! Känner mig mycket klokare!! Det blir en åkpåse till den lille bara. Stora killen kan ju låna den fram till att lillen kommer. Den lille kommer ju i mars och då behöver nog inte stora killen nån åkpåse ändå. Hur är det med sittdynor? Är det värt att investera i?
    Först körde jag utan och det går jättebra. Men nu är det är mycket slask så har jag investerat i en dyna för att inte vagnen ska bli så smutsig och det känns mycket mysigare med dyna.
  • Luella
    Berry85: Jag har gula sittdynor och jag upplever att dom blir smutsiga lätt så vita dynor skulle jag nog inte välja tror jag.
  • Luella

Ni som har pumpat er Donkey på en mack eller liknande, vilket tryck har ni hjulen?

• Luella
    spigg skrev 2012-01-31 13:19:59 följande:
    Det står på däcket! Tror det är max 30 psi? Eller var det 20? Som sagt, det står utskriver på själva däcket.
    Tack Spigg!
  • Luella

Är det någon som köpt solsufletten och har haft tillfälle att testa den?

• Luella

Ni som reklamerat era knarrande chassin, vad har ni skrivit i reklamationen? Vi har dessutom haft problem med bromsen på vänster sida, någon mer?

• Luella
    Keeya skrev 2012-02-14 13:50:52 följande:
    Spigg tack för svaret :) har inte kollat så noggrant utan mest använt sittdelen till dottern. Tvåan är beräknad till april så filt låter bra
    Jag har madrassen, en fleecefilt (för att skydda madressen och en fårskinnsfäll. Sen har jag åkpåse när det är jättekallt och något lite tunnare när det är plusgrader.
Svar på tråden Bugaboo Donkey