Inlägg från: Luella |Visa alla inlägg
  • Luella

Bugaboo Donkey

Lanseringen för Donkeyn kommer äga rum torsdagen den 1/9 på NK för den som är intresserad.

• Luella

LillaMy, tack för bilden med skötväskan på. Det ser ju ut att fungera utmärkt bra.

• Luella

I dag fick jag min Donkey från Babytown och det ligger två lådor i bilen och väntar på att bli uppackade. Men det blir nog först till helgen.

Jag testade med en Elodie Details-åkpåse i både sitt- och liggdelen och jag tycker att det fungerar utmärkt så jag har köpt den med leopard-mönster. Åkpåsen går dock upp en bit på sidorna där huvudet ska vara men det är bara mysigt . Jag lägger en bild i bildtråden sen när vagnen är klar.

Duffyn: Jag var inne på Barnbutiken (på Gamla Brogatan) idag och de sa att de skulle få in sin oktoberleverans typ nu och att det var leverans nästa vecka.

• Luella
    NaBas skrev 2011-10-05 18:51:56 följande:
    Kul att du fått din vagn, jag har hela tiden varit sugen på en elodie åkpåse, men kommer den inte typ glida ner jämt i sittdelen? Eller kan man trä på den på sittdelen så den sitter?
    Jag satte fast en Elodie i min Brio Go med hjälp av selen och det fungerade fint så jag tror inte att det kommer vara ett problem. Jag har haft samma åkåse i min Bugaboo Bee med hjälp av selen, det var lite tight men det gick. Samma sak där, bra att sätta fast den med selen. Jag skulle dock aldrig köpa en Elodie till Been som en permanent lösning men det är ju en lite annan vagn också.
  • Luella

Fujji, vilka fina tyger!

När min man har lugnat sig lite efter kostnaden för vagnen ska jag börja förbereda honom på att det är en bra idé att beställa en ny fin suflett från dig

• Luella
    Länisen: måtten på lådorna är:

Lilla lådan: Längd 90 cm, Höjd 26 cm, Bredd 40 cm

Stora lådan: Längd 90 cm, Höjd 47 cm, Bredd: 63 cm

Duffyn och ThereseX: Det är Barnbutikens andra leverans, första kom i september. Jag tror att leveranserna kommer på lite olika datum, jag fick min från Babytown i veckan som var och det var deras första leverans. Vad gäller Bonti skulle jag inte köpa min vagn där, iaf inte butiken på Östermalm. Jag har en kompis som köpte sin vagn där och dom har varken varit trevliga eller hjälpsamma vid reklamationer.
  • Luella
    Länisen skrev 2011-10-08 14:37:36 följande:
    Tack så jättemycket!!! Har du nån aning om vad dom vägde också? Glad
    Ja, det stod ju på lådorna märkte jag nu

Stora lådan: 22,85 kg
    Lilla lådan: 5,33 kg
  • Luella
    NaBas skrev 2011-10-09 15:57:45 följande:
    Karmosin: Är jätte nyfiken på o se hur leopard åkpåsen från Elodie sitter i vagnen, kommer de bilder i tråden snart? Skäms
    Åh, just det, det lovade jag ju. Jag ska ta en eller ett par bilder och lägga upp. Inte i kväll men imorgon ska jag se till att få det gjort.
  • Luella

Nu har jag lyckats ta en bild på Elodie-åkpåse i liggdelen. Finns i bildtråden!

• Luella
    NaBas skrev 2011-10-11 18:39:01 följande:
    Jättefint!

Jag är väldigt förtjust i leopard mönster:)
    Tack! Ja, jag med. Nu är jag så glad att jag köpte den trots vissa ansiktsuttryck från min man .

Bor du i Stockholm? Om du vill vara säker på att den passar kan du gå till tex Barnbutiken för där har dom både Donkeyn och åkpåsar från Elodie så kan du testa. Liggdelen på Donkeyn är ju ganska lång och det är nog därför det funkar.
Svar på tråden Bugaboo Donkey