Bugaboo Donkey
Lanseringen för Donkeyn kommer äga rum torsdagen den 1/9 på NK för den som är intresserad.
Lanseringen för Donkeyn kommer äga rum torsdagen den 1/9 på NK för den som är intresserad.
LillaMy, tack för bilden med skötväskan på. Det ser ju ut att fungera utmärkt bra.
I dag fick jag min Donkey från Babytown och det ligger två lådor i bilen och väntar på att bli uppackade. Men det blir nog först till helgen.
Jag testade med en Elodie Details-åkpåse i både sitt- och liggdelen och jag tycker att det fungerar utmärkt så jag har köpt den med leopard-mönster. Åkpåsen går dock upp en bit på sidorna där huvudet ska vara men det är bara mysigt . Jag lägger en bild i bildtråden sen när vagnen är klar.
Duffyn: Jag var inne på Barnbutiken (på Gamla Brogatan) idag och de sa att de skulle få in sin oktoberleverans typ nu och att det var leverans nästa vecka.
Fujji, vilka fina tyger!
När min man har lugnat sig lite efter kostnaden för vagnen ska jag börja förbereda honom på att det är en bra idé att beställa en ny fin suflett från dig
Nu har jag lyckats ta en bild på Elodie-åkpåse i liggdelen. Finns i bildtråden!