• Xina

Bugaboo Donkey

Jag är jättenöjd hittills med min donkey! Och sonen på 2 år tycker om att sitta i den. :) har inte fått mitt beställa maxi-cosi babyskydd än, kommer i separat paket. Fick det billigt från moeders mooiste, 75€(tror det är förra årets modell de rear ut). Adaptern betalade jag 39,95€ för.
    jag tog bort axelvaddarna och sydde ett bumperbarskydd ikväll. :) kan inte lägga upp bilder nu men det kommer en annan dag.

• Xina

Ska vara euro där det står frågetecken efter priserna...
    Förresten så får den bra plats i vår Volvo som inte är kombi men har hyfsat stort bagage.

• Xina

Vad härligt att du är så nöjd! Jag är också väldigt nöjd med min donkey. Och sonen sov middag länge i den idag :)

• Xina

Fina bilder på donkeyn! :)
    jag har sytt två Bumperbarskydd och håller på att försöka göra en sittdyna. Sen är nästa projekt en sufflett..

• Xina

Idag fick jag mitt maxi cosi babyskydd oxå :) rosa o tjejigt :)

• Xina

Frila2: fin bild! Skötväskan var snygg också. Jag har samma färger på min donkey och är jättenöjd hittills. :) har sytt bumperbarskydd och en sittdyna som matchar snyggt. Ska försöka lägga upp bilder nån dag snart..

• Xina

Frila2: jag klippte ut en tygbit på 52cm * 16cm till ett bumperbarskydd, sicksackade runt hela, sydde sedan kortsidorna med raksöm, sedan långsidan med avigsidan ut oh vrängde tyget- klart! :)

• Xina

Wiesio: Jag tycker inte heller att donkeyn är ranglig, rullar bra på olika typer av underlag tex kullerstenar. Är väldigt nöjd med den! Tycker om att den är så kort och att den kan bli ännu mindre när det behövs bara man drar ner handtaget, bra när man åker hiss mm. Selen känns lite kort men går att koppla ur över axlarna om man har större barn. Sen är regnskyddet lite trögt att få på i början. Annars är allt bra tycker jag :) smidig och lätt med alla knappar och så..

• Xina

Lindsey: den blir rätt liten när man tar av sitt/liggdelar o lägger bredvid. Vi har Volvo, ej kombi o får plats bra med den.

• Xina

Jag tycker absolut att donkeyn är värd lite mer än andra syskonvagnar, den har allt det jag behöver och önskar :) rekommenderar!!

• Xina

Man kan väl också använda det andra medföljande regnskyddet till sidokorgen om man har en duo vagn..

• Xina

Catox: tror färger på Åkpåsar o sittdynor går att se på bugaboos hemsida. Jag funderar också på att köpa en cocoon..

• Xina

Jag tycker inte vagnen är ranglig oavsett hur långt vi har ute handtaget. Men att sittdelen "vajar" lite med stora killen liggandes i den, dock inget som varit ett problem enligt mig. Han väger 13-14kg, är drygt 2 år o får plats bra tycker jag. Är fortfarande mkt nöjd o glad för min vagn, snart kommer lilla bebisen ut o får åka i den också. :)

• Xina

Spigg: snyggt!!
    Håller själv på med en sufflett, men behöver ett till tyg till insidan. Har sytt sittdyna o bumperbarskydd..

• Xina

Jag ska lägga upp bilder nån dag nästa vecka, kan inte göra det från mobilen och vår laptop kråglar så mannen får ta hem sin jobblaptop..

• Xina

Nybliven fru: låter bra :) älskar också att den är så lättrullad! Vet inte än riktigt hur jag ska göra med åkpåsar/cocoon/lammskinn.. Drömde härom natten att jag köpte bugga åkpåsar till båda ;)

• Xina

Axdal: vi har en Volvo 850 som vagnen får plats bra i.

• Xina

Vi ställer bara hjulen på marken när vi fäller upp chassit, har kortaste läget på handtaget o mono. I bagagen ligger det med framhjulen uppåt o sittdel bredvid med sidoväskan under suffletten. När bebis kommer ska vi nog stapla sittdel i liggdel..

• Xina

Jag har köpt en svart cocoon nu, passar perfekt i liggdelen! :) bara bebisen som saknas nu, får gärna komma ut snart... 18 dagar till bf.

Svar på tråden Bugaboo Donkey