• Xina

Bugaboo Donkey

Jag har för mig att jag läst på bugaboos hemsida hur stor den är ihopfälld. Har iaf skrivit upp att den är 87*60*40 i monoläget (74 bred i duo). Tror att det är utan sitt o liggdelar på..

• Xina

Parlar: det går att köpa två olika top färger.

• Xina

NaBas: roligt att du fått vagnen nu! :) Lägg gärna upp nån bild i bildtråden.

• Xina

Idag drogs pengarna från vårt konto för donkeyn, nån som vet hur snabbt betalningen kommer fram? Hoppas de skickar vagnen så den hinner komma nästa vecka!! :) vill ha min donkey nuuu!

• Xina

Jag har också köpt svart bas och offwhite top. :)
    Ni som köpt från moeders mooiste, hur många dagar tog frakten? De ska ha fått in betalningen senast på måndag.

• Xina

Läängtar: tack! Hoppas jag får donkeyn i slutet på nästa vecka så man slipper vänta en helg till.. *otålig*

• Xina

Köper du en donkey i England eller Holland så blir det några tusen billigare också om det gör lite skillnad.. Tycker lufthjul är mycket bättre! Har haft båda sorter.

• Xina

Catox9: man har 2 års internationell garanti och kan få ett extra år om man registrerar sin vagn på bugaboos hemsida. Räcker nog att man mailar bilder och kopia på kvitto om något behöver reklameras.
    Har för mig att doneyns framhjul är 10tum och bak 12tum. Borde stå på bugaboos hemsida.. Små hjul är inte kul på flera olika underlag.
    Hoppas du övertygar mannen! Jag är glad att jag lyckades övertyga min ;)

• Xina

Lycklig89: härligt att du får din snart! Jag hoppas min kommer innan helgen. Den blev slutbetald i fredags.. Är så otålig..

• Xina

C060908: härligt att du får vagnen på torsdag o att ni ska till Italien :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey