• Xina

Bugaboo Donkey

Min stora son tyckte inte om bärsele så mycket men har alltid älskat vagnen, somnar fortfarande bäst i vagnen på dagen. :) men har också funderat på någon bärsjal till nästa bebis. Vill ha nån som är lätt att knyta eller ringsjal tror jag.

• Xina
    LillaJag89 skrev 2011-08-09 13:24:39 följande:
    Hej! Tror jag var in på en sida som hade bilstolsadapter till graco.. men när jag mejlade wh watts och frågade sa dom att det inte fanns.. Kan man alltså bara ha maxicosi bilstol till donkeyn?
    Jag tittade på bugaboos hemsida där jag hittade en sökfunktion för vilka babyskydd som passar med Donkeyn i Sverige. Då fick jag bara upp maxi cosi. Kan hända att det finns andra modeller utomland av graco som fungerar, men inte de man köper i sverige iaf. Det finns två adaptrar som passar på Donkeyn, ena för maxi-cosi. Sen finns det till mono eller double om man har tvillingar.
  • Xina

Mjmc: din äldre son är inte för gammal för åkpåse. Jag ska troligen också ha det i vinter till min son som kommer vara 2,5 år. Tror att det ska funka i liggdelen också, men har inte fått min vagn än så det vet jag inte säkert..

• Xina

Jag tar av skorna om han ska sitta i vagnen. sen beror det på vad man ska göra ute, ibland kanske han inte ska gå nåt o då har jag bara jacka o inte overall o skor.

• Xina

CherryD: tack för tipset, ska tänka på att byta plats ibland sen när vagn o bebis kommit.

• Xina

Spännande TesanL!!

Nybliven fru: tror den får plats bra i underkorgen eller så kan du ha den som en väska på axeln.

• Xina

Tesan L: jättesnygg donkey! Rosa är ju jättefint :) fin dyna också.

• Xina

Grattis silvera! Hoppas ni får åka hem snart :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey