• Xina

Bugaboo Donkey

Igår sålde vi babyskyddet från brio, känns bra att ha det fixat när vi beställde ett från maxi cosi som kommer samtidigt som donkeyn. :)

• Xina

Finns bild i bildtråden på hur cam åkpåse sitter i en donkey..

• Xina

Johanna200: måtten står i trådstarten.

• Xina

Äntligen är min donkey på väg!! Idag på morgonen skickas den och i em ska jag få trackingnr. :) men lär ju inte hinna få den innan helgen.. Min man förstår inte varför jag är så otålig, men tydligen har en tjej på hans jobb frågat om vagnen kommit än ;) roligt att nån kan förstå min iver haha!

• Xina

Åh grattis till er som fått vagnen nu! Lägg gärna upp bilder sen :) jag följer mitt trackingnr, men det uppdateras inte så ofta verkar det som.. Men då färdas det ju närmare iaf :)

• Xina

Åh min donkey kom till Malmö igår em, den borde ju komma idag då! Hoppas!! :) bor ju ändå i Helsingborg, så den är inte långt bort..

• Xina

Frila2: typiskt att du inte får alla paket idag. Tråkigt att behöva vänta hela helgen.

• Xina

Lycklig89: härligt att du får din vagn snart! :)

Frila2: förstår att du blir besviken, hoppas du iaf får allt resterande på måndag då.

Blev själv lite besviken när en dhl lastbil kommer med leverans till dagiset mittemot vårt hus, trodde ju det var till mig.. :( varför får de paket just idag!

• Xina

Wihooo!! :) nu har jag fått ett jättepaket! Hoppas bara allt är med i det, måste packa upp...

Svar på tråden Bugaboo Donkey