• Xina

Bugaboo Donkey

Vad bra att ni som haft problem har fått svar nu och ska få de delar ni behöver. Känns bra ifall vi skulle få nåt problem med våran donkey.

• Xina

Jag ska försöka mig på att sy sufflett, men har inte fått min donkey än så det blir tidigast i september n

• Xina

(råkade trycka skicka för tidigt)
    I september nån gång kanske jag försöker mig på att sy sufflett, donkeyn ska komma i början av sep.. Kan kanske få till ett mönster då. Ska sy dynor också tänkte jag, gjorde det till min uj.

• Xina

Det är inte samma mått som på cameleon så det går inte att använda samma sittdel.

• Xina

Chassit är samma på vagnen oavsett om det är mono eller duo, men kolla bugaboos hemsida så får du mkt info..

• Xina

Jag har också funderat på elodie details åkpåsar, men har inte bestämt mig än.. Ska kanske köpa en fårfäll att ha i botten på liggdelen också så det blir varmt och mysigt.

• Xina

Är det någon som testat hur en elodie details åkpåse passar i ligg och sittdel? Lägg gärna upp bild på det också i så fall :)

• Xina

CherryD: tack för svaret! Det blir nog inte elodie details ändå för mig..

• Xina

Emma Gbg: fy vad tråkigt!! Hoppas det löser sig snabbt o bra när du skickat klagomålet.

Åh, jag bara väntar på att min donkey ska finnas i lager o skickas snart.. Borde få ett mail inom en vecka. Har inte så bra tålamod bara när mina gravidhormoner är i farten ;)

• Xina

Fujji: härligt att ni fått donkeyn nu! :)

jag fick just mail om att jag ska betala det sista för min donkey nu så skickar de så snart de mottagit pengarna. :) äntligen!! Ska bli så kul att få hem den snart :) hoppas de bytt skummet på mitt handtag också..

Svar på tråden Bugaboo Donkey