• spigg

Bugaboo Donkey

Lycklig89 skrev 2011-09-05 13:30:07 följande:

Laddade nyss upp 2 stycken bilder på donkey !! . Fick ni myggnät till eran donkey ? :-/

Nej myggnät ingår inte.
  • spigg

Det har kommit ut en begagnad Donkey på Blocket nu.. Måste vara den första va? INTE min annons, förstås. Skulle inte sälja min för allt smör i Småland.

• spigg
    C060908 skrev 2011-09-05 17:28:05 följande:
    bara jag som har problem med att sätta på regnskydden?
    Det är segt som attan i början! Man måste ta i!

Börja bakom suffletten genom att passa hålet i regnskyddet runt flärpen du ändrar sittläge med. Dra i regnskyddet så det precis hakar fast på flärpen. Har man suffletten helt utfälld blir det lättare. Sen trär du regnskyddet över sitt- eller liggdelen, dra ned det ordentligt på sidorna. När du kommer till fotstöder börjar du med att dra över ena hörnet och sen det nästa. Efter att man gjort det några gånger blir det (lite) lättare.
  • spigg
    Catox9 skrev 2011-09-05 20:35:58 följande:
    Wee Wee Wee!!! Min pappa är GULD! Han har ringt och pratat m en affär i New Jersey och beställt min vagn :D
    De hade den hemma i lager :D 
    Är så glad! Så om ett par veckor så borde oxå jag vara lycklig åsneägare :)
    Men är det någon som vet artikelnummer på donkey-åkpåsarna?!?!
    Jag vill ha en orange och en orange cocoon, finns det till donkey'n??

Vad kostar en åkpåse/cocoon här i Sverige, någon som vet?

//Cato   
    Kolla på kidzshops hemsida. Där finns både priserna och färgerna på de nya åkpåsarna!
  • spigg
    Ckm skrev 2011-09-06 12:54:12 följande:
    Hur funkar det när man ska genom en dörr med duo?
    Inga problem, den går in genom vanliga dörrar. Smala äldre dörrar eller pardörrar där bara en dörr är öppen blir för tights!
  • spigg
    Ckm skrev 2011-09-06 13:47:39 följande:
    Så en vanlig hiss dörr på t-banan funkar?
    Men gud, ja! Jag har åkt tunnelbana och hiss dagligen med min Åsna! Inga problem alls! Rulltrappor funkar också, iaf normalbreda. Finns ju smala rulltrappor (tex vid Skanstull) och de går nog inte.
  • spigg
    LillaJag89 skrev 2011-09-06 19:13:21 följande:
    svartbas och blåsuflett.. vilken färg på sittdyna hade ni valt?
    Jag har svart bas och blå sufflett, jag skulle köpa svarta dynor. Men jag är ganska tråkig. ;)
  • spigg
    Mii skrev 2011-09-06 19:40:47 följande:
    Hur har ni gjort med regnskydden? dom tar ju så mycket plats att de går ju inte ha med under vagnen utan att allt packutrymme försvinner.
    Går dom att vika på nåt supersmart sätt eller är det att köpa andra regnskydd som gäller? vi är ute ofta och jag vill inte gärna gå hemmifrån utan, man vet ju  sällan om det kommer regna eller inte senare under dagen, framför allt nu när hösten närmar sig...
    De är hopplösa. Har jag vagnen som mono tar jag med ett Åsne-skydd, har jag den som duo tar jag med ett Åsne och ett Tullsa-regnskydd. Gillar dem inte alls och funderar på att köpa ännu ett Tullsa-skydd, de blir pyttesmå ihoprullade!
  • spigg
    Catox9 skrev 2011-09-06 20:16:21 följande:
    Men var?! Jag tycker jag har dammsugit hela nätet och hittar bara de vanliga åkpåsarna ingenstans står det "special" för Åsnor :/
    Finns ingen för BARA Åsnor utan en ny Bugga-åkpåse som är gjord för att passa bra i alla deras vagnar, även i Åsnan. Ska alltså vara den som funkar bäst.

kidzshop.jetshop.se/barnvagn/bugaboo/tillbehor/akpase-c-724-1.aspx
  • spigg

Har lagt in bild på hur en Brio-åkpåse sitter i Åsnan. Är positivt förvånad, förutom att färgen skär sig mot färgen på sufflan så satt den hur bra som helst!

Någon som vill ge en snabbkurs i hur man lossnar selen så man kan trä den genom åkpåsen?

Svar på tråden Bugaboo Donkey