Syjunta för gravida!
Ligger en bild i tråden ganska långt fram. Sk se om jag har kvar bilden så jag kan posta den igen!
Ligger en bild i tråden ganska långt fram. Sk se om jag har kvar bilden så jag kan posta den igen!
Jag sydde min efter ett overallmönster. Gick hur bra som helst!
Memmis: jag förlängde bara i midjan så blev det baggy eller ja, jag la tyget dubbelt i midjan ( den lata lösningen)
Edds: fleece kanske?
Är det bara jag som svär mig gul och blå när jag ska sy i mudden i benslut/ärm på
Babykläderna? Någon som har tips? Det är så smått så det blir så svårt!
Älskade ormen!!!!
Hämtade soff och stil katalogen igår. Så besviken på utbudet på Jersey!!! Inget som
Föll mig i smaken.
Glädjande nog fanns det iaf lite nya mönster som jag letat efter ett tag som
Omlottklänning och over size jacka.
Har bestämt mig för att lära mig sticka. Men vad börjar jag med? Mössa? Vad ska jag köpa för garn och stickor då?
Stickar nu en åremössa! Den var enkel
Som attans att ge sig på. Kan varmt rekommenderas till nybörjare! Kommer vara varm och skön t vintern!
Går inte. Måste göras via datorn. Tycker det är för sorgligt att det inte går.
Måste tipsa. Stoff och stil har ett mönster på
En filt/påse som är fodrad m dragsko längst upp vid huvudet. Jättesmart. Man syr liksom en filt som man sedan kan sno in barnet i och fästa ihop kardborre.
Hade jag inte redan haft 3åkpåsar hade jag sytt en. Verkar jättesmart'
Annoz: kolla under diverse. Såg den i katalogen så vet att den finns där med. Och bland mönstren längst bak.
Ska rota fram katalogen så kan jag säga vilket nr den har!
Tror stoff och stil har tejp, sån som gör det vattentätt.
Trz: vi tvättade vår dyna enl tvättrådet men den krympte! Så sy ett överdrag till den ost för att färga den är mitt tips!
Hallonpajen: jag har sytt en sån tokenkelt! Har inget foto för det var en gåva men jag sydde i dubbelt fleece och sydde på ett kantad runt om
Satt flera timmar på pinterest igår. Oh vad jag ska sy nu!!!
Köpte en meter vaxtyg fr Stoff och Stil. Sydde 3 barnförkläden. Billigt! Vsxduken kostade 33kr/m
Wow. Låter som ett riktigt klipp!
Jag har sytt en One piece efter ett vanligt overall mönster, förlängde bara blixtlåset o gjorde fodrad luva. Tror iofs stoff o stil numera har ett riktigt mönster.
Hej! Ville bara tipsa om att liandlo har en tävling på FB där man kan vinna ett presentkort på 1000 kr