Syjunta för gravida!
Jag vet att det finns gummiband som är färdigsydda m hål i, för knappar så man kan spänna ut och in kläder. Typ så som det är i vissa mammakläder och i barnbyxor.
Köpte det förra gången jag var gravid. Kolla på stoff i stil
Jag vet att det finns gummiband som är färdigsydda m hål i, för knappar så man kan spänna ut och in kläder. Typ så som det är i vissa mammakläder och i barnbyxor.
Köpte det förra gången jag var gravid. Kolla på stoff i stil
Hej tjejer! Hur går det?
Idag har jag sytt ett blöjfodral. Det var ganska lätt men man får typ göra eget mönster:-/ lägger upp en bild när jag sitter vid datorn.
Har massvis med oavslutade projekt igång nu. Ska försöka göra klart det mesta ikväll!
Hjälp! Stoff och stils nya mönster och tyger har kommit. Kommer bli ruinerad!
Jag gillade ballongerna med! Fick beställning direkt på en klänning t dottern
Även flodhästarna och cupcakesen
Gäller väl att handla fort så det inte tar slut!
Jag har mest köpt på jny tidigare, deras är toppen. Annars blir det mkt stoff och stil iom att jag bor så nära.
Vad duktig du är mammarie!
Sydde igår upp omlottklänningen m ballongtyget från stoff och stil.
Köpte även massa annat tyg, 800 spänn fattigare. Men Gud vad snygga vi kommer bli när allt är färdigsytt.
Dundrade dock stuvbit av hallonröd velour-2,5m för 100 kr. Ett klipp tyckte jag
Gröna. L: japp. Beskrivningen var dock inte outstanding så man får joxa lite. Men det gick an ändå.
Fixarfia: vad fint! Jag funderade på att sy ett m bara tre sidor och extra högt. Vad har du anv för att vaddera?
Jag har köpt ett mönstr på stoff och stil igår, men har inte hunnit sy några dreglisar än.
Kan säga till när jag testat det.
nämen fixarfia- sitter inne med sån kompetens :D En annan är glad att man har mamma att fråga när det blir lite svårt :D
Just nu ligger det mesta på vänt hos mig, Läser en utb till jobb som är supertuff. Det är så tråkigt bara, vill ju få sy och pyssla....