Syjunta för gravida!
Bjex:så tänkte jag med:) bra iofs. Så orkar man göra flera!
Bjex:så tänkte jag med:) bra iofs. Så orkar man göra flera!
Fixarfia: ska leta! Tror jag sett på ngn hemsida.
Fixarfia: Vilket fint babynest! Hade ett till min första men vi använde knappt det så jag gav bort det ist. Det är svårt att veta på förhand hur mycket man kommer använda vissa saker!
Här är förresten en bild på den waparound filten jag tänkte sy.
www.jollyroom.se/produkter/barnvagnar-1/barnvagnstillbehor/akpasar/lodger-wrapper-fleece-artisan-jade.html
Tycker det verkar smidigt och vettigt nu när man ska få bebis så nära sommaren. Iaf jag ska det. När har vi alla BF egentligen? :D Jag har 24 april. Men ingen tror att ungen kommer stanna kvar därinne så länge för jag har så lågt sittande mage! Only time will tell i suppose! :D
Perfekt! Precis en sån. Kan väl vara vettig eller vad tror ni?
Såg att det fanns ett mönster med, lyx!
Åh vad det kliar i mina fingrar. Vill sy, har inte tid. Vidrigt!
Vad fin!!!!
Jag har lagt undan mina projekt ett tag. Har för mkt annat att ta itu m just nu. Men njuter av att få se era alster!
Är det det mönstret som är med ett litet barn på framsidan i alla delarna är i typ rosa/blått/gult? Burda eller stil eller ngt sånt?
Sovpåse är sjukt smidigt. Vår första avskydde dock att vi stängde nertill så vi fick ha dem som stora nattlinnen ist!
Det finns ju både som pj och som man ska ha ist för täcke. Då är de tjockare.
Personligen föredrar jag pj varianten. Lättare lägga på täcke än knöka varm unge ut ur vadderad påse
Evli3:har du kollat trådspänningen?
Jag hade jätteproblem m min tills trycket och spänningen äntligen rätt precis samma som du beskriver. Så jag tror du får prova dig fram m olika kombinationer av de två.
Testa såna som man har i saxcosäckar annars