Meddelande borttaget
-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?
-
Snarare du som behöver komma ut i verkligheten och inse att även swingers tillhör en minoritet, precis som de som ägnar sig åt DP och andra böjelser.Anonym (man) skrev 2023-11-17 20:35:36 följande:Det stämmer inte med min erfarenhet. Jag har provat DP en gång, dock dubbelt vaginalt, och det var på tjejens initiativ - det var ett gift par - och som hon njöt av det har jag sällan sett en kvinna njuta. Om hon gjorde det för att hennes man tvingade henne att leva ut ett porrfenomen så var hon utan tvekan värd en Oscar för sin skådespelartalang. Jag tror du behöver vidga vyerna lite och försöka inse att inte alla kvinnor tänker som du.
-
Jag har aldrig påstått att det är en majoritet som vill ha DP, analsex eller vara swingers. Det är du som försöker få det till att INGEN kvinna kan någonsin vilja ha analsex eller DP eller andra "böjelser" och det är rent objektivt fel. Att du inte gillar det fattar vi men dina åsikter delas inte av hela Sveriges kvinnliga befolkning, som du tycks tro.Anonym (Anonym) skrev 2023-11-17 21:17:22 följande:Snarare du som behöver komma ut i verkligheten och inse att även swingers tillhör en minoritet, precis som de som ägnar sig åt DP och andra böjelser.
-
Nej, du levande halmdocka med strån istället för celler, detta har jag aldrig sagt. Jag påpekar bara att det inte är ett normalt beteende, alla dessa porrfantasier som en minoritet av folket förväxlar med verkligheten.Anonym (man) skrev 2023-11-17 21:24:07 följande:Jag har aldrig påstått att det är en majoritet som vill ha DP, analsex eller vara swingers. Det är du som försöker få det till att INGEN kvinna kan någonsin vilja ha analsex eller DP eller andra "böjelser" och det är rent objektivt fel. Att du inte gillar det fattar vi men dina åsikter delas inte av hela Sveriges kvinnliga befolkning, som du tycks tro.
-
Jo. "den delen" är i allra högsta grad anpassad för penetration, något som alla genomgår minst en, ofta flera gånger per dygn.Anonym (Anonym) skrev 2023-11-16 01:08:41 följande:Den delen av kroppen är inte anpassad för penetration. Bara en sån sak som att man måste manipulera med glid skvallrar ganska tydligt om detta. Plus att det är fullt av skadliga (och äckliga) e-coli i stjärten. Och nej, det går inte att bli ren från detta då det är meningen att det ska finnas bakterier därinne. Och att det dessutom är ett känsligt område där slemhinnor lätt brister. Ett ganska tydligt hintande om att inget bör åka in där.
Och till Tom-nånting som frågade - ja, det är med allra störta sannolikhet något som kommit från porren, det som tråden handlar om. Ytterst få kvinnor som sysslar med sånt i verkliga livet. Detta är en typisk inceltråd förövrigt. -
Utåt endast ja. Inte något annat.Tom Araya skrev 2023-11-17 21:42:04 följande:Jo. "den delen" är i allra högsta grad anpassad för penetration, något som alla genomgår minst en, ofta flera gånger per dygn.
-
Skillnaden är inte så stor. Den vanligaste varianten är dessutom ganska våldsamt forcerande av ringmusklerna.Anonym (Anonym) skrev 2023-11-17 21:43:42 följande:Utåt endast ja. Inte något annat.
-
Det är väl klart att skillnaden är jättestor, tarmen vill ju bara jobba åt ena hållet, och det är det den är anpassad för, inte att något ska forceras åt andra hållet. Du gör precis vad du vill med din ändtarm, men att påstå att den är anpassad för penetration åt fel håll är rent felaktigtTom Araya skrev 2023-11-17 21:49:05 följande:Skillnaden är inte så stor. Den vanligaste varianten är dessutom ganska våldsamt forcerande av ringmusklerna.
-
Ringmuskeln tar vanligen inte skada av något som den faktiskt är gjord för att hantera. Inte så länge man är noga att hålla sig med sunda kostvanor. Då blir där inget som behöver forceras ut heller utan allt sker lätt och smidigt.Tom Araya skrev 2023-11-17 21:49:05 följande:Skillnaden är inte så stor. Den vanligaste varianten är dessutom ganska våldsamt forcerande av ringmusklerna.
En både märklig och ganska osmaklig jämförelse förövrigt. Bajs gentemot en penis -
Du får 2 uppdrag:Anonym (Usch och fy) skrev 2023-10-30 20:25:57 följande:
Har haft det och det är traumatiska minnen. Något jag mår dåligt av att tänka på.
Men jag gillar analsex, fast i en 110% monogam relation. Eller gillar och gillar jag gillar mest hans reaktion när han får komma in där. Det är den stora behållningen med det.
#Du skulle behöva på egen hand med dildo i baken leka så att du kommer vidare från att idag kunna ta kuk i baken till att faktiskt hitta din fysiska njutning.
#Nästa är lek o träning med 2 dildosar DP så att du blir van, börjar kännas normalt utan problem och därefter som i första övningen leka för att hitta njutningen.
Med 1 /2 kåta män har du ingen kontroll på leken och det blir lätt för brutalt, medan själv kan du ligga på gränsen med din kontroll vilket gör att din gräns el vana flyttas framåt så att du sen utan obehag kan ha bra DP -
Haha. Men du har helt rätt.Anonym (Anonym) skrev 2023-11-18 00:02:34 följande:Ringmuskeln tar vanligen inte skada av något som den faktiskt är gjord för att hantera. Inte så länge man är noga att hålla sig med sunda kostvanor. Då blir där inget som behöver forceras ut heller utan allt sker lätt och smidigt.
En både märklig och ganska osmaklig jämförelse förövrigt. Bajs gentemot en penis
Att bajsa är inget som klassas som skönt, men när analsex kommer upp på högre nivå,dvs skönare blir det väldigt sköna orgasmer som faktiskt är direkt kopplade till bajsning.
Tex kvinnans bland bästa orgasmer är squirting med sammandragningar som krystar ut sekret och ev ihop med kiss.
Analorgasm är lika med okontrollerad krystning som leder till squirt och våldsam sammandragning i röven som får bajs att pressar ut