• Meddelande borttaget
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?
  • Anonym

Killarnas pungkulor studsade mot varandra hela tiden , jag vill minnas att dom fann det ganska avtändande...haha

• Omorfia
    jos79 skrev 2011-07-24 02:11:31 följande:
    Många analfabeter och anonyma här...
    SKulle vilja påstå att andelen analfabeter på ett internetforum är försvinnande liten.
  • Anonym (Nyfiken)

Ni som provat men inte gillade det vad var det som inte levde upp till förväntningarna?

• MrsAssault
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-07-25 09:22:36 följande:
    Ni som provat men inte gillade det vad var det som inte levde upp till förväntningarna?
    Jag gillade det inte eftersom jag var full och de var fulla och allt blev helt konstigt. Men det kan säkert vara sjukt nice under andra omständigheter
  • MrsAssault
    MrsAssault skrev 2011-07-28 16:36:28 följande:
    Jag gillade det inte eftersom jag var full och de var fulla och allt blev helt konstigt. Men det kan säkert vara sjukt nice under andra omständigheter
    Helvete, jag glömde vara anonym. Mailen har redan börjat rasa in

Gör ett tillägg, jag är GRAVID och GIFT och ABSOLUT INTE intresserad av någon som helst kontakt med någon random idiot på internet. Inte för att det här kommer hjälpa direkt men kanske en person eller två struntar i att maila mig nu. Kanske.
  • Anonym
    jos79 skrev 2011-07-24 02:11:31 följande:
    Många analfabeter är här...
    Du är en av de.
  • riboflavin

Inte provat "på riktigt" dvs med 2 killar, men med hjälp av en dildo och pojkvännen händer det allt som oftast. Skulle han någon dag tycka att det kändes ok med en tredje part som inte är gjord av silikon så kommer jag springa som roadrunner i riktning mot närmsta krog *mip mip, zoooom...*

Vem är denna mystiska någon som får skulden för allt?
  • olle81

Jag och min flickvän anväder ofta en extra dildo/buttplugg.

Jag sätter på henne bakifrån, tar butpluggen (mellanstorlek) sätter själva roten av den mot min överdelen av magen/kuken... och knullar på henne samtidigt som hon kör vibrator på klittan.. hon kommer oftast inom 1 minut när vi gör så och hennes orgasm blir sjukt intensiv!!!

Ni måste testa det!

• Anonym
    Anonym (emma) skrev 2011-07-13 20:04:36 följande:
    Ja många gånger och jag älskar det. Cool Kraftigaste orgasmerna jag har fått har kommit genom DP

Ställningar tycker jag liksom med bara en man att det är roligt att variera. Om jag ska välja en så säger jag att rida analt baklänges nära sängkanten. Den andra mannen står bakom sängen och tar mig vaginalt. Jag blir då alltså mest fylld analt och knullad vaginalt, men det finns som sagt andra varianter som inte är så dumma de heller.

Det blir lite bökigare för killarna att komma djupt så korta kukar är det bra att försöka undvika.
    Hur går det till?
Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?