![](/bundles/flmuser/images/default_avatar.png)
-
Meddelande borttagetDu måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?
-
Kul att så många är posetiva
Själv är jag det inte! Har i för sig bara provat en gång med två killar men jag tyckte INTE om det kändes som att att att jag blev urvridens som en trasa där nere. Jag Uppskattar Analsex, särkilt om jag blir stimulerad med en vibratar samtidigt men två stora hårda kukar där nere var inte mysigt alls. Särskilt när de båda kom samtidigt nästan, nu vet jag hur en vatten ballong känner sig. Rekomendera inte! en karl åt gången tack. -
Du skriver två stora hårda kukar. Skulle du säga att de var över medel och var det bara storleken som inte fungerade för dig? Jag menar var själva grejen att bli tagen av två inte lika upphetsande som du hade hoppats eller tror du att det hade fungerat bättre om du hade hittat två män med mindre kukar?Anonym (tjejen) skrev 2011-07-15 11:48:32 följande:Kul att så många är posetiva
Själv är jag det inte! Har i för sig bara provat en gång med två killar men jag tyckte INTE om det kändes som att att att jag blev urvridens som en trasa där nere. Jag Uppskattar Analsex, särkilt om jag blir stimulerad med en vibratar samtidigt men två stora hårda kukar där nere var inte mysigt alls. Särskilt när de båda kom samtidigt nästan, nu vet jag hur en vatten ballong känner sig. Rekomendera inte! en karl åt gången tack. -
Svarade nej men sen blev jag säker på vad DP är. Räcker det med att ha två hål fyllda eller måste det vara anal plus vaginalsex?
Trekant med en i munnen och en i fittan har jag varit med om och räknas det så har jag svarat fel... -
osäker ska det självfallet stå...
-
Med dildo ja :) Både en i varje hål och två i musen
-
Med DP avsåg jag anal- plus vagnialsex samtidigt, så du svarade rättMuminmamma skrev 2011-07-15 13:06:47 följande:Svarade nej men sen blev jag säker på vad DP är. Räcker det med att ha två hål fyllda eller måste det vara anal plus vaginalsex?
Trekant med en i munnen och en i fittan har jag varit med om och räknas det så har jag svarat fel... -
Har inte blivit det än men drömmer och längtar.
Någon dag kan det ju slå in........ *drömmer mig bort*
-
Nja, jag och en kille smög in i ett av sovrummen, och den andre killen kom strax efter.Anonym (Nyfiken) skrev 2011-07-15 11:28:22 följande:Wow!
det lät avancerat att göra det stående först gången man provar. Var det bara ni på festen eller hade ni åskådare? För inte kunde ni utföra något sådant utan att bli upptäckta annars?
-
Vi körde den klassiska typ ridställning (fast med mig lite mer framåtlutad) och den andra killen (som fick rumpan) stod bakom på nåt sättAnonym (Nyfiken) skrev 2011-07-15 11:29:47 följande:I vliken ställning fick ni till det bra?
-
Nej, inte gjort än men ååh, vad jag skulle vilja testa!