-
Meddelande borttagetDu måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?
-
Vad spelar det för roll om det är en minoritet som gillar det? Vi som gillar det. - vi gillar det.Anonym (Anonym) skrev 2023-11-17 12:53:40 följande:Ja, jag är ganska övertygad om att det rör sig om en minoritet av kvinnor. Både när det kommer till anal penetration och definitivt när det handlar om DP som är ett solklart porrfenomen - skapat av och för män.
Att DP skulle vara av och för män är bara fel. Det är ju tvärtom. Det är en grym kick för mig att bli tagen av två samtidigt, För killarna är det egentligen mest extra besvär, men de gör det för min skull! -
+1PunkPyret skrev 2023-11-26 00:10:16 följande:Vad spelar det för roll om det är en minoritet som gillar det? Vi som gillar det. - vi gillar det.
Att DP skulle vara av och för män är bara fel. Det är ju tvärtom. Det är en grym kick för mig att bli tagen av två samtidigt, För killarna är det egentligen mest extra besvär, men de gör det för min skull! -
Och du verkar inte så lite hjärnslö. Att konstatera sanningen, att analsex är vanligt i gayporr och bland gaymän har inget med homofobi att göra. Tramsigt svar från dig.Anonym (man) skrev 2023-11-25 12:00:37 följande:Du verkar inte så lite homofob.
-
Meddelande borttaget
-
De negativa här skulle jag vilja träffa om de bara vågat.
Med mina metoder mjukt introducera anal stimulans skönt för att långsamt o skonsamt börja penetrera så att först inte känna obehag av kuk el dildo där bak. Därefter till er förvåning få er att upptäcka njutningen allt mer.
Sen kan vi prata och höra en ny ärlig åsikt. -
Njuter du själv av penetrerande anal stimulans på dig?Perjonsson skrev 2023-12-25 03:48:13 följande:
Med mina metoder mjukt introducera anal stimulans skönt för att långsamt o skonsamt börja penetrera så att först inte känna obehag av kuk el dildo där bak. Därefter till er förvåning få er att upptäcka njutningen allt mer.
Sen kan vi prata och höra en ny ärlig åsikt.
-
Den retoriken kommer ofta och jag vet inte om den håller? För egen del så ja, en plugg kan vara för jävla nice och ökar känslan på allting. Men jag är dominant och inte undergiven för 5 öre, därför fallerar anal stimulans från kvinnan för min del och troligen för många andra män, då åtminstone jag tycker det känns lite undergivet.Anonym (.) skrev 2023-12-27 16:48:15 följande:Njuter du själv av penetrerande anal stimulans på dig?
Bara för man gillar att ge analsex till någon som faktiskt vill det betyder väl inte det att jag ska ta en fet gurka i arslet? Vill inte kvinnan skall man givetvis respektera det! Men tyvärr har nog många kvinnor stött på grottmän som är helt ego och inte ens kan räkna med kulram vad som bör prioriteras i en akt. -
Jag är kvinna och gillar absolut inte att känna mig undergiven, inte heller anal stimulans. Kan dock tänka mig att ta en kille med strap-on just för att det känns lite dominant. Men min egen lust tvärdör så fort en man försöker få mig att vara undergiven.Perjonsson skrev 2023-12-25 03:48:13 följande:
Sen kan vi prata och höra en ny ärlig åsikt.
-
Du är en drömkvinna för många.Anonym (K) skrev 2023-12-27 21:31:08 följande:Jag är kvinna och gillar absolut inte att känna mig undergiven, inte heller anal stimulans. Kan dock tänka mig att ta en kille med strap-on just för att det känns lite dominant. Men min egen lust tvärdör så fort en man försöker få mig att vara undergiven.
-
Precis som jag skrev ovan, har nog mycket att göra med det psykologiska. Nog fan kan jag utan problem ta en dildo i arslet på rätt sätt, om det nu måste ske innan tjejen får det. Är inte grejen som stoppar mig, det är att jag är inte undergiven och blir avtänd, precis som dig.Anonym (K) skrev 2023-12-27 21:31:08 följande:Jag är kvinna och gillar absolut inte att känna mig undergiven, inte heller anal stimulans. Kan dock tänka mig att ta en kille med strap-on just för att det känns lite dominant. Men min egen lust tvärdör så fort en man försöker få mig att vara undergiven.
Kanske går att Jobba bort, vad vet jag. Skulle min fru promt vilja det så får man väl ge det ett tappert försök 😆