Inlägg från: Anonym (man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (man)

Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?

Anonym (Anonym) skrev 2023-11-16 19:19:07 följande:
    Har jag aldrig sagt, korkad  halmdocka från dig. Jag har bara sagt vad jag tycker om de uppenbara porrförslag som uttryckts i trådens ämnesfråga. Vill ni inte läsa de svar som kommer så sluta skapa dessa inceltrådar.
    Tror du verkligen på fullt allvar att inga kvinnor gillar analsex? Jag har bara haft analsex en gång, och det var med en flickvän helt på hennes initiativ (jag har aldrig riktigt sett tjusningen) och som hon njöt av det var det tveklöst inget hon gjorde för att hon var porrskadad. Jag tror absolut att det är en minoritet av kvinnor som vill ha det men att tro att det enbart är ett uttryck för porrfixerade pojkars fantasier, eller att den här tråden är en incelfantasi, är bara enfaldigt.
  • Anonym (man)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-17 12:53:40 följande:
    Ja, jag är ganska övertygad om att det rör sig om en minoritet av kvinnor. Både när det kommer till anal penetration och definitivt när det handlar om DP som är ett solklart porrfenomen - skapat av och för män.
    Det stämmer inte med min erfarenhet. Jag har provat DP en gång, dock dubbelt vaginalt, och det var på tjejens initiativ - det var ett gift par - och som hon njöt av det har jag sällan sett en kvinna njuta. Om hon gjorde det för att hennes man tvingade henne att leva ut ett porrfenomen så var hon utan tvekan värd en Oscar för sin skådespelartalang. Jag tror du behöver vidga vyerna lite och försöka inse att inte alla kvinnor tänker som du.
  • Anonym (man)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-17 21:17:22 följande:
    Snarare du som behöver komma ut i verkligheten och inse att även swingers tillhör en minoritet, precis som de som ägnar sig åt DP och andra böjelser.
    Jag har aldrig påstått att det är en majoritet som vill ha DP, analsex eller vara swingers. Det är du som försöker få det till att INGEN kvinna kan någonsin vilja ha analsex eller DP eller andra "böjelser" och det är rent objektivt fel. Att du inte gillar det fattar vi men dina åsikter delas inte av hela Sveriges kvinnliga befolkning, som du tycks tro.
  • Anonym (man)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-23 22:39:52 följande:
    Jo, det är det. Anala samlag kommer från bögporr som inspirerats från gaymän i riktiga livet. Något som sedan förts över till vanlig porr av nån tråkig anledning. 
    Du verkar inte så lite homofob.
Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?