• Wielkip

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Jag glömde fråga det, så himla dåligt :D det står 11,8 cm över bilden, men det låter lite lite för att vara 18+6 tycker jag?

• Wielkip
    faceprimer skrev 2011-10-13 15:52:49 följande:
    Fast det ska dom ju säga till dig egentligen.. Det ska du inte ens behöva fråga om tycker jag
    nej, det är nog inte det, kan ju vara något annat. För sitthöjden runt v. 19 (18+0) (enligt en gravid app) är 13-15 cm. Så de är säkert nått annat dom mätte?  
    I v.13 skulle sitthöjden va 8 cm har jag för mig, min var 5,7 cm då, och tjejer är tydligen ofta lite mindre så det kanske är det ändå? En mini-bebis :D
    Vad skulle det annars kunna vara, som står högst upp i mitten av bilden, och dessutom det enda numret som angetts i cm?
    BF: 8 mars 2012 Http://Troublewhore.blogg.se
  • Wielkip
    Lyckobebisen skrev 2011-10-13 16:42:11 följande:

Här kommer en liten bild på vår älskling

och
    ">här
    finns det en liten film på vår apa Hjärta

Vår fina lilla pojke!

åh vad kul med film! Vi tänkte också filma men barnmorskan pratade och beskrev det hela så mycket att det aldrig blev av :)
    Är ni också på 18+6 och har bf den 8 nu efter UL? Har för mig att vi låg på samma datum innan också? :)
    BF: 8 mars 2012 Http://Minifohlinis.blogg.se
  • Wielkip
    faceprimer skrev 2011-10-15 14:03:21 följande:
    haha aw, vad sött!
    Hos oss var både jag och sambon jätteblonda som små, jag var jätteblond med lockigt hår, och sambon hade blond och rakt.. Nu har vi båda brunt, haha.  Så en blond liten pojke/flicka blir det nog
    jag var rödblond och krullhårig, sen klippte mamma av mig håret när jag var 4 och då blev det brunblont och spikrakt, haha!
    sambon föddes svarthårig men blev blond...
    så vi vet verkligen inte vilken färg lilltjejen får, men förmodligen blir hon ljus :)
    Väntar en flicka med BF: 8 mars 2012 Http://Minifohlinis.blogg.se
  • Wielkip
    Ponja skrev 2011-10-15 22:21:49 följande:
    Och förresten, fina vagnar ni köpt!! Jag tänker köpa en begagnad Emmaljunga citycross så fort jag hittar någon som är fin och som inte finns alltför många mil härifrån.
    Vad tycker ni om hjul där fram som man kan snurra på? jag vet inte, men är verkligen inte förtjust i det..
    Känns väldigt bökigt om man går på grusvägar/ i skogen, på kullerstenar eller om det är snö ute, eller är jag helt ute och cyklar nu?
    jag ville ha en citycross först, men när jag provkörde den och nitrocity (med svängbara framhjul) så valde jag nitron direkt, citycrossen är för otymplig och stor, nitron är lika stor men så sjukt mycket lättare att köra :)
  • Wielkip
    Ponja skrev 2011-10-16 20:04:13 följande:
    Haha what? En sådan bild har jag inte haha :)
    www.flickr.com/photos/torrie/346723391/

så som barnmorskan fryser bilden när man kollar kön, man måste ju se könet för att kunna gissa liksom!
    Möjligtvis att man på en kille kan se snoppen sticka upp på en sid-bild, men det kan likagärna vara något annat,
    för även på bilder underifrån kan det vara svårt att se.
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD