• Wielkip

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Kalksten skrev 2011-10-21 18:24:57 följande:
    oj men shit så där såg jag ut när jag blev gravid typ, ligger hon långt bak i ryggen typ? Men sådär va det för min bästa vän också de tog tid för magen men sen bara poppade till! =)
    haha japp, när hon ligger långt ner känns det som att bajskorvarna dansar brukar jag säga, hahah!
    Hon ligger typ bak vid ändtarmen och snurrar runt då antar jag, känns lite lagom mysko Cool
    Väntar en flicka med BF: 8 mars 2012 Http://Minifohlinis.blogg.se
  • Wielkip
    mfe skrev 2011-10-22 21:02:18 följande:
    är jag liten för att va i v18? känns som det..

17+5
    ALLA är olika!
    Jag är i v.21 och har inte växt nånting som du kan se nån sida bak,
    du är gigantisk om man jämför liksom.
  • Wielkip

Jag spräcker hellre fittan än har massa främmande folk rotandes i min mage...
    och ärret man får där nere vs. På magen...
    min största rädsla förutom att få kroppen förstörd av bristningar är att behöva göra akutsnitt, uuh!

• Wielkip

Att man kan va så olika!

Jag tänker att föda barn är det bara kvinnor som kan, så får man chansen måste man prova iallafall en gång, äre ashemskt har man ju ändå testat på't o kan välja snitt nästa gång :)

• Wielkip

Emmaja; ???????

1. I ett forum har man olika åsikter, och talar för det man själv tycker och tänker.

2. Precis som i verkliga livet så är det svårare att komma in i tex. En klass ett år efter alla andra som då redan känner varann. Sen har man inte svar på alla frågor heller. Och är man inte själv aktiv o svarar o kommenterar andras kan man inte förvänta sig att andra ska göra det tillbaka.

3. Varför skriver du i bildtråden om det nu är så fel?

Hejdå!

• Wielkip

Omoget? Nä, den hårda sanningen kanske, om man nu är känslig.
    Är så sjukt trött på alla brudar som målar upp sig som offer bara för att de inte är 'störst' och viktigast i diverse samanhang.

Emmaj; det inlägget jag svarade på idag är det första jag sett av dig i tråden, ändå är hg aktiv varje dag, läser 10 ggr per dag minst. Vilket antingen betyder att jag är blind eller att du helt enkelt inte varit speciellt aktiv.

• Wielkip

Sen har jag inte sagt att man SKA frysa ut andra o ignorera nya? Snacka om att läsa det man vill se!

Men det är så det är, är man inte aktiv o svarar andra så skapar man ingen bild av sig själv och därmed är det i princip omöjligt att skapa en diskution eller något att prata om.

• Wielkip

Oj, att först anklaga någon för att vara omogen och patetisk för att sen inleda med fjortisarnas starkaste slagord och något av det mest nedsättande man kan inleda sin mening med 'lilla gumman'...

Nä, i rest My case, det finns en anledning till att jag hellre umgås med killar än tjejer i verkliga livet :)

Change of subject!

• Wielkip

Dagens shopping till bebin!
    Alla klänningar är utplockade av den blivande pappan, haha, han blir helt till sig när han ser dom pyttiga klänningarna i affären <3

Sorry för dåliga iphonebilder men systemkameran är urladdad :>

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD