• Wielkip

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Lyckobebisen skrev 2011-08-24 14:56:57 följande:
    Jag har inte så bra koll, Men jag TROR att City Crossen är lite smidigare. Den har punkteringsfria däck. Lite mindre än mondialen. Men jag har inte superkoll faktiskt, vi har bara bestämt oss. hehe.

www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&pag...

Kolla om länken funkar :D
    funkade! Hm..verkade som mer grejer ingick i mondialen men cc'n verkar lättare och smidigare.
    Måste typ ha den lättaste vagnen vi kan hitta om jag ska orka bära den upp till tredje våningen varje dag Tyst
    BF: 6 mars 2012 Http://Troublewhore.blogg.se
  • Wielkip
    Lyckobebisen skrev 2011-08-24 15:29:51 följande:
    Jag har jmfört dem på plats och tycker att CCn kändes smidigare. Om du ställder dem bredvid varandra så är det nog ganska stor skillnad. Vi satsar på smidighet och allround framför finess..

Om du ska ha den lättaste så ska du köra på CCn tror jag.
    Får se till att åka och kika på dom någon dag, vart man nu kan göra det.
    Läste att det var rätt lång leveranstid på dom, så det är nog bra att vara ute i god tid, även om det känns knäppt att börja kolla och jämföra vagnar i v.13!
  • Wielkip

Alla ni som redan har putmagar; har ni "ytlig" livmoder, eller tar ni bilder på kvällen?
    Jag är i v.14 (imorgon) men kan lätt dölja magen fortfarande även i tighta kläder, bara ett liiitet put.
    Och livmodern är ju inte speciellt stor ännu, enligt min bm brukar det börja bli en GRAVIDmage mellan v.16-20, på förstagångare alltså, annars har man ovanligt ytlig livmoder.

• Wielkip
    Evelinas skrev 2011-08-29 18:38:59 följande:
    VUL idag!! Världens liv och rörelse där inne!! Dålig bild för har tagit med mobilen på bilden, men men.

pheew! Inte bar min bebis som ser ut att ha ansiktsform som en alien ovanifrån :D
    haha, alla andra har ju haft bilder från sidan så jag trodde det var nån missbildning, som läkaren glömde påpeka, men det verkar ju va så dom ser ut :>
  • Wielkip
    Ponja skrev 2011-08-29 19:05:27 följande:
    Nu har min hjärna KANSKE börjat funka igen efter alla missar :)
    Så nu vet jag faktiskt inte alls vad det kan vara för siffror.
    Någon annan som vet?
    Huvudet var alltså 2cm brett.
    Från huvud till rumpa 6,3cm.
    Så vad kan över 13cm komma ifrån?
    på min stod det 8 cm över, o bebisen var 5,7cm. kanske är livmoderns storlek?
  • Wielkip
    loppan skrev 2011-09-13 14:03:49 följande:
    wielkip: har du jämfört med en bild du tog tidigare, typ i början av graviditeten? :)

faceprimer: ojdå! Ja släng in en ny bild, vill se :)
    japp, har alltid haft en liten spets typ, i v.8-10 var hela magen uppblåst, sen har det inte hänt något mer sen dess, trots att byxorna inte går att knäppa så syns det inget!
  • Wielkip
    Scorpio skrev 2011-09-15 13:37:59 följande:
    Fina magar allihopa! :) är det bara jag som upplever att magen kryper/står stilla i växten? :/ man blir ju lite orolig... :S
    min växer inget heller, 15+2 idag.
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD