• Kalksten

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Kolla vilka supergulliga saker vi fick till vår lilla bebis av min bästa vän igår:

Denna bodyn köpte jag o sambon när vi var i NY för ett år sedan:
  • Kalksten
    Kalksten skrev 2011-09-25 11:45:05 följande:
    Kolla vilka supergulliga saker vi fick till vår lilla bebis av min bästa vän igår:

Denna bodyn köpte jag o sambon när vi var i NY för ett år sedan:

och dessa små söta strumpor fick jag i bonus-födelsedagspressent av pappa o hans fru, som förövrigt fick min svärmor att gråta för hon blev så rörd av av att påminnas om att liten är i magen =)

Denna finfina BRIO hund fick bebis av ett annat nära vän-par:

Älskar brios leksaker, klassiska och pedagogiska!
  • Kalksten

Ja visst är den fin!!! Älskar randigt o att den passar till både tjej o kille!

Den är från Åhléns, där har de massor från barbapappa familjen =)

• Kalksten
    Kastrulliz skrev 2011-09-27 12:43:28 följande:
    Kanon! Blir nog en likadan här :)
    SAMMA HÄR de finns massor av fina, om ni såg la jag ut 3 finfina från kappahl som känns lagom till våren.
  • Kalksten
    Kastrulliz skrev 2011-09-27 10:47:10 följande:
    Här kommer en profilbild från mitt NUPP-test jag gjorde igår. Allt såg mkt bra ut :) Såå skönt!

Grattis vad skönt! fin bild! =)
  • Kalksten
    Ellieott skrev 2011-09-26 17:54:46 följande:

Här kommer en bild från RUL:et idag! Den hade ingen som helst lust att posera så det blev inga bra "souvernirbilder" men man såg bra när den sprattlade omkring. Helt fantastiskt <3
    Wow vad underbart det måste varit!!!
  • Kalksten

Åhhh vad jag längtar efter RUL 1 november!!!
    Usch började lipa idag för jag e orolig för hur det ska bli med ett annat boende...suck....hoppas vi snart får veta...pallar inte o gå ovetande...det är stressande, vill bara veta att vi får den andra lägenheten så man kan slappna av i det.

Liggande o stående magbild v.14 (14+0) 23/9

Börjar även era navlar att vidga ut sig? Min är extremt bred o man kan se botten i den lätt o huden ser liksom ut att spänna därikring! Kliar det på era magar också ibland? jag tror det är för huden expanderar elelr vad tror ni?
  • Kalksten
    Chetti skrev 2011-09-27 19:30:32 följande:

Bild från det tidiga ultraljudet idag. Bebisen sov mest men i slutet började den sätta igång för fullt och boxas med händerna och ta ihop dem och stoppa de i munnen m.m.
    Skönt att allt såg bra ut!! Vecka 13+1 kom hon fram till med vi får se på RUL nästa månad vilket BF som fastställs.

Så nu har jag BF i början på april men jag kommer hänga här då jag tror jag kommer föda i mars.
    Vad skönt att det såg bra ut o du som varit så orolig äntligen fick du se bebisen! =)
  • Kalksten
    Shirin85 skrev 2011-09-27 20:05:10 följande:
    kalksten84: Vilken fin mage och på sista bilden är det verkligen en gravidmage:)
    Det kan säkert vara som du säger med naveln!
    Tack vad gullig du är! Vilken vecka är du i?
    ja helt galet med naveln, har väldigt djup sedan innan nu har den liksom lyft sig o blivit som en bred krater hahha
  • Kalksten
    jempalainen skrev 2011-09-27 20:30:57 följande:
    ååh vad fin liten krabat! Vad skönt att allt såg bra ut och att du stannar kvar med oss!! Det kan ju bli närsomhelst ändå. Jag har ju bf 24 mars o väntar mig att likaväl kunna gå över tiden o föda i april, det är ju bara 6 dagar över tiden:)
    Men jättegrattis till lyckat ul och hoppas du kan andas ut nu!  
    Ja jag som är beräknad till 29 mars sedan det där vaginala ultraljudet jag gjorde v.7 så BM räknar med att jag ska föda i April, men man vet ju aldrig den kan vilja titta ut tidigare. Själv så har jag en känsla om att det blir 21 mars elelr 1 april :D
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD